A Career Intelligence projekt keretében azt tárják fel a projektpartnerek, hogy miért és milyen mesterséges intelligencia-eszközöket kell használniuk ahhoz, hogy növeljék a Karrier 4.0 projekt keretében létrehozott tanulási platform előnyeit a fiatalok számára. A tanulási platformmal összefüggésben a mesterséges intelligencia használata körüli összes tevékenység a fiatalok személyes fejlődési tervének javítását szolgálja, valamint azt, hogy jelentősen növeljék azon fiatalok számát, akik használják a tanulási platformot.

A digitális kompetenciák elsajátítása és a digitális eszközök fokozott használata nemzeti és európai szinten is aktuális téma. A tanulási platform számos szervezet számára érdekes lehet, különösen az egyetemek, egyesületek, vállalatok és az oktatás és képzés tematikus spektrumában dolgozók számára.

A fiatalok munkáját és tevékenységét a tanulási platformon egy “utazásként” érdemes felfogni. Egy analógia értelmében arról van szó, hogy meghatározzuk az “utazás helyét” (Hová akarok szakmailag eljutni?), majd “megtervezzük az utazást” (Mire van szükségem ahhoz, hogy elérjem a célomat?), “végrehajtjuk az utazást” (Hogyan szervezem meg sikeresen a tanulási folyamatomat?) és végül, hogy mit vittem magammal az utazásból. Mindezen szakaszokban segítséget és útmutatást nyújtanak a mesterséges intelligencia eszközei, például a chatbotok, az úgynevezett adaptív tanulási rendszerek és az esetalapú ajánlórendszerek.

 

A projekt neve: Career Intelligence (CI)
Finanszírozás: az Európai Bizottság 100% -os támogatás
Program: Erasmus +
Időtartam: 2022. június 1. – 2024. november 30.
Partnerországok: Bulgária, Németország, Finnország, Görögország, Magyarország

A projektben résztvevő partnerek:

  • Ruhr University Bochum (Germany)
  • Cytech Ltd (Software development company, Heraklion-Crete – Greece)
  • TURUN YLIOPISTO (University of Turku – Finland)
  • Pécs-Baranyai Kereskedelmi és Iparkamara
  • Габровска търовско-пронишлена палата (Gabrovo Chamber of Commerce & Industry, Gabrovo – Bulgaria)
  • KEK TEHNIKES SHOLES EPIMELITIRIOU IRAKLEIOU (Technical Institute of Heraklion Chamber, TIHC, Heraklion-Crete – Greece)