ELIIT a legújabb kreatív ipari nemzetközi lehetőség

A könnyűipari innovációs és technológiai projekt (ELIIT projekt) célja a textil-, ruházat-, bőr- és lábbeli gyártó kkv-k támogatása versenyképességük fokozásában. Segíti a vállalkozásokat az új technológiák integrálásában az innovatív vagy magas hozzáadott értékű termékekbe, folyamatokba vagy szolgáltatásokba.

Bővebben…

ENRICH in the USA, Brazil & China – kutatási és innovációs központok és HUB-ok európai hálózata

Az ENRICH (European Network of Research and Innovation Centres and Hubs) a kutatási és innovációs központok és HUB-ok európai hálózata. Az Európai Bizottság által a Horizont 2020 program keretében támogatott hálózat az európai kutatási, technológiai és üzleti szervezetek számára kínál kapcsolódási lehetőséget három globális innovációs piaccal: Brazília, Kína és az Egyesült Államok.

Az ENRICH megvalósítója az USA-ban a H2020 által támogatott NearUS, melynek célja az Amerikai Egyesült Államok egész területére kiterjedő európai kutatási és innovációs központok hálózatának létrehozása.

Az ENRICH USA központi kapcsolattartó pontként működik az európai kutatási és innovációs szereplők számára, akik az atlanti térségben keresnek együttműködési és bővülési lehetőséget.

A Hálózat küldetése, hogy egységes és testre szabott, a kutatás és innováció nemzetköziesítését támogató szolgáltatásokat nyújtson az európai kutatók és innovátorok számára, hogy felgyorsítsa az USA piacára történő belépést, és maximalizálja a siker esélyeit. A kezdeményezés 2017 áprilisában indult.

A Hálózat magyar partnere a Regionális Információs és Fejlesztő Tudásközpont (RCISD).

Bővebben…

Fényképészek figyelem! Időben szólunk…

Több vállalkozás is kapott a közelmúltban felszólítást a németországi székhelyű Copytrack cégtől, melyben arra hívják fel a figyelmüket, hogy a honlapjukon található képes illusztrációkhoz, fényképekhez, azok készítője nem adott engedélyt a felhasználásukra.

Bővebben…

Hitelesség, láthatóság, érthetőség – Mire jó az üzleti profil?!

Cégadatbázis, saját honlap, Facebook vagy Instagram üzleti profil – miért kell mindez? Mert ma egy vállalkozás online jelenléte a vevőszerzésen és márkaépítésen túlmenően kiemelkedően fontos leendő üzleti partnerei meg- és kiismerésében, a meglévő kapcsolatok felülvizsgálatában, kockázatelemzésében, a naprakész piaci információk megszerzésében.

Bővebben…