KamarAAkadémia képzési rendszere a megyében és a dél-dunántúli régióban működő KKV-k versenyképességének javítása, valamint a működésük és fejlődésük támogatásához szükséges elméleti és gyakorlati tudás, ismeretek, naprakész információk biztosítása érdekében jött létre. A Marketing építőkockák képzésére építve Czirják Tamás vállalkozófejlesztő segít abban, hogyan képezzünk érdeklődőből vásárlót, hogyan “szerezzünk” vevőt.
A 21. század kétségtelenül az automatizálásról szól életünk szinte minden területén, és mégis, ha belegondolunk, miért járunk rendszeresen egy megszokott helyre vagy járunk ugyanahhoz a fodrászhoz, könnyen rájöhetünk, hogy döntésünket sokszor az áraknál is erősebben befolyásolják a személyes benyomások. Lehet valami bármennyire is olcsó, de döntési helyzetben a személyes, emberi kapcsolat mégis erősebb vonzerő tud lenni, míg annak hiánya akár örökre be is zárhatja egy bolt ajtaját.
Egy emlékezetes ügyfél élmény alapozza meg és biztosítja azt a bizalmat, amivel egy cég akár örökre magához kötheti vásárlóinak nagy részét, még akkor is, ha nem is ő a legolcsóbb az adott piacon.
Hogyan képezzünk látogatóból vásárlót, vásárlóból visszatérő vásárlót, visszatérő vásárlóból pedig akár áruházunk/szolgáltatásunk nagykövetét?
Ezekre a kérdésekre adjuk meg a választ a „Vevőszerző ügyfélszolgálat” képzésünkön.
Mely területeken érdemes ezt a szemléletet bevezetni?
• Célpiac meghatározása – légy tisztában vevőid problémáival
• Honlap/webáruház kialakítása – a látogatók könnyen találják meg a megfelelő információt, ne kelljen keresgélniük
• Kommunikációs csatornák – legyen kézenfekvő, kinek mit és hogyan kommunikáljunk
• Panaszkezelés, utánkövetés – hisz az elégedett vevőből lesz a visszatérő vevő…
• Társadalmi felelősségvállalás – vajon mi jut látogatóid eszébe a cégedről?
A marketing rendszerbe ideálisan beépülő ügyfélszolgálat biztosítja azt a hajtóerőt, ami a cég egészséges fejlődéséhez szükséges.
Nem számít, hogy valaki kezdő vállalkozóként vagy régi motorosként vág bele: ha munkánkat a kezdetektől fogva egy tudatosan felépített rendszer segíti, biztosak lehetünk abban, hogy ezt a vevők is meghálálják majd és így arra is marad idő, hogy kiélvezhessük munkánk gyümölcsét.
A képzés több mint fele az elméletek gyakorlati alkalmazásának lehetőségeiről szól. Szeretnénk lehetővé tenni, hogy segítségünkkel már ott feltérképezhesd azokat a lehetőségeket, amik az üzletedben rejlenek és kidolgozhasd a hozzájuk vezető utat is.
Az előadó életfelfogásának fő rendezőelve a proaktivitás. Hisz a komplex ügyfél és vállalkozásbarát megvalósításokban. Számos vállalkozás hatékonyságát növelte tanácsaival az online marketing, webáruházak és rendszerépítések területén. Részletesebb bemutatkozó a linkre kattintva érhető el: Czirják Tamás – előadó
Előzetes segédlet letöltése: http://www.csakcsinald.hu/ugyfelelmeny
A képzés időpontja: 2019. április 9.
A képzés időtartama: 13:00-16:30 4×45 perc
A képzés helyszíne: Pécsi Kereskedelmi Központ – Kis Zsolnay terme – (Pécs, Majorossy I. u. 36.)
A képzés ingyenes, de regisztrációhoz kötött, a terem befogadó képessége miatt a jelentkezés korlátozott.
Jelentkezni a Jelentkezési lap online kitöltésével lehet.
Amennyiben nem kap visszaigazolást a jelentkezést követő munkanapon, az alábbi elérhetőségeken keresse kollégáinkat.
Gáncs Katalin 20/5544-771, ,http://A képzés adatvédelmi tájékoztatója
A rendezvény megfelelő létszám megléte esetén kerül megrendezésre.
A képzés/tréning/workshop a „Munka ÉS Család – A nők munkaerő-piaci helyzetének javítása és Nő-Köz-Pont létrehozása Pécsett” című, EFOP-1.2.9-17-2017-00082 számú pályázati projekt elemeként valósul meg.