A Pécs-Baranyai Kereskedelmi és Iparkamara és a PwC Magyarország közös események célja, hogy a novemberi rendezvényünkön nagy érdeklődéssel fogadott digitalizációs és automatizációs lehetőségeket részletesen bemutatva beszélgetést kezdeményezzünk a régió gazdasági szereplőivel, feltárva azokat az együttműködési lehetőségeket, amelyek hozzájárulhatnak a régió gazdasági fejlődéséhez és a résztvevők üzleti sikereihez.
Időpont: 2025. február 27. (csütörtök) 14:30
Helyszín: Pécs-Baranyai Kereskedelmi és Iparkamara (7625 Pécs, Majorossy Imre utca 36.)
Program:
14:30 – 14:45
Megnyitó és köszöntő
PwC Magyarországi Vezérigazgató Felmérés eredményeinek bemutatása
14:45 – 16:30
Előadások a PwC Magyarország szakértőitől:
Bevezetés az adódigitalizációs megoldásokba egy teljes beszerzési/értékesítési folyamathoz
Automatizált partnerellenőrzés és döntéstámogatás
Szerződéskezelés és életciklus-menedzsment
Bejövő számlák kezelése automatizáltan
Kimenő számlázáshoz és e-számlák kezeléséhez kapcsolódó automatizáció
Valós idejű követeléskezelés
Felkészülés az e-áfára
Az előadásokkal egy időben Németh Viktor, transzferár-szakértő által lehetőséget biztosítunk a transzferár-szabályozás aktualitásainak megvitatására is.
16:30 – 17:30
Networking
Részvételi díj: Az eseményen való részvétel ingyenes, azonban előzetes regisztrációhoz kötött, melyet az alábbi linken várunk 2025. február 21-ig.
A programváltozás jogát fenntartjuk.