A hazai vállalkozások sokat nyerhetnek avval, ha időben elkezdik alkalmazni a mesterséges intelligencia alapú rendszereket a mindennapi ügyvitelben. Ebben ad hatékony segítséget a Digitaltech EDIH program keretében a Primom Vállalkozásfejlesztési Alapítvány soron következő díjmentes online workshopja.
A workshop célja: A résztvevők megismerjenek és kipróbálhassanak néhányat a mesterséges intelligencia nyújtotta lehetőségek és eszközök közül, melyek a segítségükre lehetnek saját vállalkozásuk, belső folyamataik működtetése, fejlesztése, illetve szolgáltatásaik népszerűsítése során. A workshop esettanulmányokon keresztül mutatja be az eszközöket. A workshopon megismert eszközök és jó gyakorlatok segíthetik a vállalkozások marketing tevékenységének az optimalizációját, valamint új, mesterséges intelligencia specifikus tudás későbbi elsajátítását.
A workshop felépítése:
1. óra: Jövőbemutató mesterséges intelligencia megoldások
Témakör (bemutató): A mesterséges intelligencia világa, aktuális trendek, az AI fejlődése. OpenAI megoldások és a ChatGPT felülete és az abban rejlő lehetőségek (CustomGPT, hangalapú kommunikáció, asztali alkalmazás, Operator, Deep Research).
Workshop: A résztvevők ChatGPT fiókot regisztrálnak (ha még nem áll rendelkezésükre), majd saját vállalkozásuk példáin keresztül letesztelhetnek különböző funkciókat.
2. óra: Piacelemzést a ChatGPT segítségével
Témakör (bemutató): ChatGPT Deep Research funkciója
Workshop: A résztvevők saját fiókjukban, a számukra elérhető ingyenes vagy fizetős csomagjuk keretén belül kipróbálják a piacelemzés egyes lépéseit és összehasonlítják a ChatGPT Pro csomagban elérhető eredménnyel.
3. óra: A feliratkozók számának növelése az AI segítségével
Témakör (bemutató): Esettanulmányon keresztül mutatjuk be a kampány tervezés és megvalósítás (marketing terv, bejegyzések, hírlevél szövegek) egyes lépéseit, jó gyakorlatait, konkrét AI eszközök használatával: ChatGPT, GoogleNotebookLM, Freepik, Gamma.
Workshop: A résztvevők kiválasztják a jó gyakorlatok közül azokat, melyek segíthetik a marketing kampányukat. A ChatGPT segítségével kipróbálják, hogyan hozhatnak létre szöveges és képi tartalmakat a GooglenotebookLM, Freepik és Gamma segítségével.
4. óra: Tartalommarketing stratégia
Témakör (bemutató): Bemutatásra kerül, hogy egyetlen hosszabb videós podcast tartalomból miként lehet akár egy több hónapos marketing stratégiát felépíteni. Milyen lehetőségek vannak egy videóból rövid videókat készíteni, blogot írni, bejegyzéseket készíteni és ezt, miként lehet támogatni innovatív elemekkel, avatárral, zeneírással, hanggenerálással, outro készítéssel, konkrét eszközökkel: Opus Clip, Videbolt, HeyGen, Elevenlabs, Suno.
Workshop: A résztvevők akár saját videójuk (ennek hiányában egy Youtubeon tetszőlegesen választott videó alapján) kipróbálhatják a megismert, bemutatott eszközök használatát (Opus Clip, Videobolt, HeyGen, Elevenlabs, Suno), hogy később alkalmazhassák azokat saját videós marketingstratégiájuk megalkotásához.