Inspiráló plenáris ülések, informatív workshopok, közvetlen, célzott találkozók, új üzleti kapcsolatok és piaci ismeretek – ezt ígéri a HEPA és a CEPEX szervezésében megvalósuló online Tunéziai-Magyar Online Üzletember Találkozó.
Az online üzletember találkozó egyedülálló lehetőséget biztosít új üzleti kapcsolatok és szerződések létrehozására.
Fókuszágazatok
Miért érdemes részt venni?
A Magyarországra irányuló tunéziai exportot erősen uralja a gép- és elektronikai ipar, például az elektronikus termékek (kábelek, nyomtatott áramkörök stb.) és az autóipari alkatrészek. Ennek az ágazatnak a fontosságát a magyar autóipar fejlődése magyarázza, amelyben több mint 600 vállalkozás működik, ide értve a nagyobb gyártókat (Opel, Audi, Mercedes stb.) és autóipari berendezések gyártóit (Bosh, valeo, Lear stb.) is, amelyek az alapanyagokat részben Tunéziából, Afrika második legnagyobb autóalkatrész gyártó országából szerzik be. Azonban a B2B esemény fókuszágazati is emelkedő ágon vannak.
FŐBB ÜZLETI LEHETŐSÉGEK
A tunéziai export kínálat sokkal szélesebb körű, szolgáltatásokat és késztermékeket is tartalmaz, például textil és ruházat, mezőgazdasági és élelmiszeripari termékek (olívaolaj, gyümölcsök stb.), gyógyszeripari termékek, kohászati és műanyagipari termékek, valamint a félkész ipari termékek.
Tunézia ipari versenyképességet kínál a magyar vállalkozásoknak, valamint gazdasági kaput nyit egy másfél milliárd fős fogyasztói piacra vám jellegű korlátok nélkül.
Tunézia közelmúltbeli csatlakozása a Kelet- és Dél-Afrika közös piacához – COMESA (közel 500 millió fogyasztó) további lehetőséget kínál a (2016-ban elindított) „Déli nyitás” részeként.
A mielőbbi regisztráció biztosítja a vállalkozás láthatóságát, valamint releváns partnerek beazonosítását a rendszerben.
A regisztrációt követően fontos a ’MARKETPLACE’ szekciót minél informatívabban kitölteni, mivel a tárgyalópartnerek az ott szereplő információk alapján fognak dönteni a lehetséges tárgyalásról.