Eddig jutottam a vállalkozásommal, de most elakadtam. Hogyan tovább?
Ritka az a vállalkozás, aki még nem jutott holtpontra az üzletmenete során. Ilyenkor jól jön egy „külső szemlélő”, aki egészen más szempontból látja a problémánkat és a lehetséges megoldásokat. Tanácsadás keretében egészen részletesen tudjuk elemezni, hogy mik a piaci-, fogyasztói trendek, kikkel lehet együttműködni, hol lehet kitörési pont, mi okozta a megakadást. Ez lehet személyi, pénzügyi vagy szakmai jellegű akadály, az áthidalására, leküzdésére egészen biztosan lesz használható megoldásunk.
Fogyasztóvédelemmel kapcsolatos problémája van?
A békéltető testületen keresztül a fogyasztói jogvitákat peren kívüli eljárás keretében igen gyorsan és olcsón, lehetőleg egyezséget létrehozva lehet rendezni.
Etikus vagy nem etikus?
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara dolgozta ki a valamennyi gazdálkodó szervezetre általánosan érvényes tisztességes piaci magatartásra és tisztességes kereskedelmi gyakorlatra vonatkozó etikai szabályokat. A szabályok országos szinten egységesek. Ezek megsértése nem feltétlenül jelent jogsértést, konkrét ügyben a vállalkozás az Etikai Bizottsághoz fordulhat, mely a felek meghallgatásával hozza meg döntését.
Építőipari vitás kérdése van? Forduljon a TSZSZ-hez!
A szervezet segítséget nyújt a teljesítésigazolás visszatartásában, ki nem adásában gyökerező lánctartozások kialakulásának megakadályozásában a bíróságot elkerülő vitarendezés lehetőségének biztosításával.
Amennyiben a fenti témák valamelyikében a segítségére lehetünk, írja meg nekünk és mi felkeressük Önt!
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.Elfogadom