Eddig jutottam a vállalkozásommal, de most elakadtam. Hogyan tovább?

Ritka az a vállalkozás, aki még nem jutott holtpontra az üzletmenete során. Ilyenkor jól jön egy „külső szemlélő”, aki egészen más szempontból látja a problémánkat és a lehetséges megoldásokat. Tanácsadás keretében egészen részletesen tudjuk elemezni, hogy mik a piaci-, fogyasztói trendek, kikkel lehet együttműködni, hol lehet kitörési pont, mi okozta a megakadást. Ez lehet személyi, pénzügyi vagy szakmai jellegű akadály, az áthidalására, leküzdésére egészen biztosan lesz használható megoldásunk.

Fogyasztóvédelemmel kapcsolatos problémája van?

A békéltető testületen keresztül a fogyasztói jogvitákat peren kívüli eljárás keretében igen gyorsan és olcsón, lehetőleg egyezséget létrehozva lehet rendezni.

Etikus vagy nem etikus?

A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara dolgozta ki a valamennyi gazdálkodó szervezetre általánosan érvényes tisztességes piaci magatartásra és tisztességes kereskedelmi gyakorlatra vonatkozó etikai szabályokat. A szabályok országos szinten egységesek. Ezek megsértése nem feltétlenül jelent jogsértést, konkrét ügyben a vállalkozás az Etikai Bizottsághoz fordulhat, mely a felek meghallgatásával hozza meg döntését.

Építőipari vitás kérdése van? Forduljon a TSZSZ-hez!

A szervezet segítséget nyújt a teljesítésigazolás visszatartásában, ki nem adásában gyökerező lánctartozások kialakulásának megakadályozásában a bíróságot elkerülő vitarendezés lehetőségének biztosításával.

A Teljesítésigazolási Szakértői Szerv honlpaja: www.mkik-tszsz.hu

Amennyiben a fenti témák valamelyikében a segítségére lehetünk, írja meg nekünk és mi felkeressük Önt!

Vegye fel a kapcsolatot velünk!
Erre azért van szükség, hogy pontosabb választ adhassunk Önnek.
Kérdése továbbításra kerül az érintett munkatársunkhoz, aki 24 órán belül felveszi önnel a kapcsolatot.