Steven Webb, a Sumo Group plc. munkatársa nyújt betekintést a cég üzleti modelljébe, és abba, hogy ebben a dinamikusan fejlődő és változó iparágban a kreatív alkotások milyen szellemi tulajdonjogi kérdéseket vetnek fel.
Csatlakozzon a LES B&I és Steven Webb webináriumához „Fun and Games – inside a video games developer” témában január 28-án!
Steven Webb a Sumo Group plc. főtanácsosa és vállalati titkára, amely az Egyesült Királyság videojáték-iparának egyik legnagyobb end-to-end kreatív fejlesztési és együtt fejlesztési szolgáltatója.
A videojáték-eladások az előrejelzések szerint nagyobbak lesznek, mint a film- és zeneipar, 2020-ban elérte a 159 milliárd dollárt (2019-hez képest több mint 9% -kal), és az előrejelzések szerint 2023-ra meghaladja a 200 milliárd dollárt. A videojáték-eladási listákat néhány világcég vezeti – a Tencent, a Sony, az Apple, a Microsoft, a Google és az Amazon – és ezek mind a Sumo ügyfelei.
A 2003-ban indult Sumo gyorsan növekedett, és 2017 decemberében került be az AIM piacra. A következő három évben a vállalkozás az emberek számát tekintve majdnem megháromszorozódott, és földrajzilag bővült az Egyesült Királyságon belül és kívül. A cég bérfejlesztő szolgáltatóként indult, amely extra kapacitást kínál más fejlesztőknek és játékkiadóknak a játék fejlesztésének egyes szakaszaihoz. A közelmúltban a Sumo saját játékokat hozott létre, amelyek elérhetőek az Apple Arcade-on.
Ebben a fiatal és gyorsan növekvő ágazatban jelentős váltások zajlottak le – a konzolról a mobilra, prémium ingyenesen játszható, és most előfizetéses modellek.
Részvételi díj:
LES tagok – ingyenes
Nem tagok – 25 GBP