Magyarországon 2050-re a 60 éven felüliek közel kétszer annyian lesznek, mint a nyugdíjukat előteremtő, aktív korosztály. A 21. század egyik “vívmánya” a négy generációs munkahelyek, ezek összes előnyével és hátrányával. Mivel a gazdasági életben döntéshozói pozícióban az “érettek” vannak többségben, fontos, hogy megismerjék a feltörekvő korosztály(ok) igényeit, értékrendjét ahhoz, hogy minél hatékonyabb legyen a korosztályok közötti együttműködés.
súfolt szórakozóhelyeken „csápolnak”, mobil informatikai rendszerek hálózatának rabjai, neten gyűjtik a barátokat, Facebookon várják az üzenetet, hogy kész a vacsora. Itt van egy furcsa, számunkra sokszor érthetetlen generáció, mellyel Dr. Bajner Mária segítségével szót érthetünk és akár együtt is dolgozhatunk.
A képzés a korábbi, 20. századi generációs mintákkal és ismérvekkel összevetve bemutatja az 1980 után született milleniumi, vagy más néven „Y – generáció”, és a 1995 utáni „Z generáció” attribútumait, különös tekintettel az egyéni és a társadalmi elvárásokra, a tanulás és a diplomák értékmérő szerepére. Az eltérő nemzetközi oktatási rendszerek különbözősége ellenére a globális munkaerőpiac ugyanazokat az értékeket preferálja: magasan kvalifikált, gyors észjárású, innovatív, flexibilis, kimagasló kommunikációs készséggel bíró aspiránsokat, akik nem mellesleg az információs társadalom szülöttei. A többgenerációs munkahelyek új kihívásokat jelentenek a munkaerőpiaci szektor szereplői számára, a multinacionális cégektől kezdve a kis-, és családi vállalkozásokig.
A képzés célja, hogy
1) Szakirodalmi háttérrel, kutatások tükrében mutassa be a (de)generációs jelenséget, és gyakorlati példákat, „kezelési útmutatót” adjon az érdeklődők számára,
2) A szervezeti kultúra megváltoztatására ösztönözzön.
A fő cél nem az, hogy megértsük, hogy ezek az “új fiúk” hogyan fogják megváltoztatni a világot, inkább az, hogy kitaláljuk, milyen vezetői és marketing stratégiával lehet hozzájuk közel férkőzni. A 6×45 percben a fenti kérdésekre keressük a választ, a résztvevők bevonásával, gyakorlati példákra, kutatásokra hivatkozva.
Kinek ajánljuk a képzést:
Tartalom:
Tematika:
Képzési idő:
6 x 45 perc
Részvételi díj:
A részvétel feltétele a rendezett kamarai regisztráció.
A részvételi díj közvetített szolgáltatásként büfészolgáltatást (kávé, ásványvíz) tartalmaz.
A tanfolyam tervezett időpontja: 2018. november 12.
Jelentkezés: Kapcsolódó anyagok: Regisztráció