- Ez az esemény elmúlt.
Generációs különbségek kezelése a munkahelyen

Magyarországon 2050-re a 60 éven felüliek közel kétszer annyian lesznek, mint a nyugdíjukat előteremtő, aktív korosztály. A 21. század egyik „vívmánya” a négy generációs munkahelyek, ezek összes előnyével és hátrányával. Mivel a gazdasági életben döntéshozói pozícióban az „érettek” vannak többségben, fontos, hogy megismerjék a feltörekvő korosztály(ok) igényeit, értékrendjét ahhoz, hogy minél hatékonyabb legyen a korosztályok közötti együttműködés.
súfolt szórakozóhelyeken „csápolnak”, mobil informatikai rendszerek hálózatának rabjai, neten gyűjtik a barátokat, Facebookon várják az üzenetet, hogy kész a vacsora. Itt van egy furcsa, számunkra sokszor érthetetlen generáció, mellyel Dr. Bajner Mária segítségével szót érthetünk és akár együtt is dolgozhatunk.
A képzés a korábbi, 20. századi generációs mintákkal és ismérvekkel összevetve bemutatja az 1980 után született milleniumi, vagy más néven „Y – generáció”, és a 1995 utáni „Z generáció” attribútumait, különös tekintettel az egyéni és a társadalmi elvárásokra, a tanulás és a diplomák értékmérő szerepére. Az eltérő nemzetközi oktatási rendszerek különbözősége ellenére a globális munkaerőpiac ugyanazokat az értékeket preferálja: magasan kvalifikált, gyors észjárású, innovatív, flexibilis, kimagasló kommunikációs készséggel bíró aspiránsokat, akik nem mellesleg az információs társadalom szülöttei. A többgenerációs munkahelyek új kihívásokat jelentenek a munkaerőpiaci szektor szereplői számára, a multinacionális cégektől kezdve a kis-, és családi vállalkozásokig.
A képzés célja, hogy
1) Szakirodalmi háttérrel, kutatások tükrében mutassa be a (de)generációs jelenséget, és gyakorlati példákat, „kezelési útmutatót” adjon az érdeklődők számára,
2) A szervezeti kultúra megváltoztatására ösztönözzön.
A fő cél nem az, hogy megértsük, hogy ezek az „új fiúk” hogyan fogják megváltoztatni a világot, inkább az, hogy kitaláljuk, milyen vezetői és marketing stratégiával lehet hozzájuk közel férkőzni. A 6×45 percben a fenti kérdésekre keressük a választ, a résztvevők bevonásával, gyakorlati példákra, kutatásokra hivatkozva.
Kinek ajánljuk a képzést:
- HR szakembereknek, kis-és középvállalkozásoknak, családi vállalkozásoknak, egyéni vállalkozóknak.
- Azoknak, akik fiatal, képzett munkaerőt szeretnének megnyerni, és megtartani.
- Azoknak, akik a világ 1 trillió dolláros vásárlóerejét (is) látják az Y generációban.
- Azoknak, akik nem értik, miért „Startup VC” a vállalati kockázati befektető.
Tartalom:
- Milyen motivációs eszközöket preferálnak a különböző generációk.
- Hogyan lehet a trendeket megjósolni.
- Hogyan lehet az Y, Z célcsoportot megnyerni (potenciális munkaerőnek, potenciális vásárlónak).
Tematika:
- Generációs kohorszok és attitűdök, multigenerációs munkahelyek.
- „A távolságot, mint üveg golyót, megkapod…” A tanulmányi kreditek piaci átválthatósága.
- Új alkalmazkodási készségek a globális munkaerőpiacon.
- „Nyomd át a pitch-et a boardmeetingre!” Kommunikációs csapdák.
- X, Y, Z Munkavállalói igények, munkáltatói elvárások, ösztönzők.
- Válogatás a „Top 100” piacvezető vállalkozás promóciós eszköztárából.
- Esettanulmányok.
Képzési idő:
6 x 45 perc
Részvételi díj:
- 12.000.-Ft+Áfa/fő,
- önkéntes kamarai tagvállalkozások munkatársai számára: 10.000.-Ft+Áfa/fő.
- Amennyiben több KamarAAkadémia képzésre történik a jelentkezés, illetve egy vállalkozástól egy képzésre több fővel, úgy 1500.-Ft+Áfa/fő kedvezményt adunk a képzés díjából.
A részvétel feltétele a rendezett kamarai regisztráció.
A részvételi díj közvetített szolgáltatásként büfészolgáltatást (kávé, ásványvíz) tartalmaz.
A tanfolyam tervezett időpontja: 2018. november 12.
Jelentkezés: Kapcsolódó anyagok: Regisztráció