Érdekes kérdés egy igazán speciális piacról. A Philip Morris Magyarország Kft. szakértői osztják meg a tapasztalataikat a Corporate Talk harmadik eseményén.
Valószínűleg nem. Vagy mégis? Annak érdekében, hogy ezt kiderítsük, a rendezvény vendégei lesznek a „dohányipar nagyágyúi, akikkel arról fognak beszélgetni, hogyan változott a fogyasztói marketingkommunikáció a trafikrendszer előtt, illetve után. Milyen dolgozni egy „dark market” típusú piacon, mit lehet tenni egy olyan helyzetben, amikor a fogyasztó minden vállalat számára egyre fontosabbá válik, viszont a vele való kommunikáció az iparági szereplők számára szigorú szabályok és keretek közé van szorítva. Arról is szó esik majd, hogyan kondicionálnak a folyamatosan és gyorsan változó körülmények egy szervezetet a rugalmasságra, és hogy ez milyen előnyöket jelentett (még ha furán is hangzik) a pandémia kitörésekor.
Karnis Gabriella, a Philip Morris Magyarország Kft. kiskereskedelmi kapcsolatok délnyugat magyarországi vezetője és vendégei
Időpont: 2021. május 5. (szerda) 17.00
A részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött. A beszélgetésbe MS Teams segítségével kapcsolódhatnak be, melyhez a linket e-mailben, a közvetítés előtt küldik el a regisztráltaknak.