A 21. század kétségtelenül az automatizálásról szól életünk szinte minden területén, és mégis, ha belegondolunk, miért járunk rendszeresen egy megszokott helyre vagy járunk ugyanahhoz a fodrászhoz, könnyen rájöhetünk, hogy döntésünket sokszor az áraknál is erősebben befolyásolják a személyes benyomások. Egy emlékezetes ügyfél élmény alapozza meg és biztosítja azt a bizalmat, amivel egy cég akár örökre magához kötheti vásárlóinak nagy részét, még akkor is, ha nem is ő a legolcsóbb az adott piacon.
Hogyan képezzünk látogatóból vásárlót, vásárlóból visszatérő vásárlót, visszatérő vásárlóból pedig akár áruházunk/szolgáltatásunk nagykövetét?
A komplex ügyfél, család- és vállalkozásbarát megvalósításokra kell törekedni. A marketing rendszerbe ideálisan beépülő ügyfélszolgálat biztosítja azt a hajtóerőt, ami a cég egészséges fejlődéséhez szükséges.
Előadó: Czirják Tamás
PROGRAM:
13:00 – 13:05 KÖSZÖNTŐ
13:05 – 13:15 PÉCSI CSALÁD- ÉS KARRIERPONT BEMUTATÁSA
13:15 – 14:45 ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
14:45 – 15:00 SZÜNET
15:00 – 16:30 ONLINE MARKETING A GYAKORLATBAN
16:30 – 16:45 SZÜNET
16:45 – 19:00 WORKSHOP
Időpont: 2019. ÁPRILIS 09.
Helyszín: Pécsi Kereskedelmi Központ ZSOLNAY-terem (7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.)
A rendezvény az EFOP-1.2.9-17-2017-00082 „Munka ÉS Család – A nők munkaerő-piaci helyzetének javítása és Nő-Köz- Pont létrehozása Pécsett” című projekt keretében valósul meg.