Események

Egész nap

MyAPEC 2020 online vásár

Online

A Malaysia External Trade Development Corporation (MATRADE) budapesti irodájának tájékoztatása szerint 2020 szeptember 1. és december 31. között kerül megrendezésre a MyAPEC 2020 kiállítás, Malajziában az Ázsiai és Csendes-óceáni Gazdasági Együttműködés (APEC) 2020 konferenciával együtt.   Ennek a kiállításnak az a célja, hogy bemutassa az APEC tagországainak sokféle termékét és szolgáltatását, platformként működjön a hálózatépítésben […]

Virtuális B2B az építőiparban

Online

Az Enterprise Europe Network meghívja Önt, hogy vegyen részt a 2020. november 18–19-én Bulgária, Magyarország, Románia, Szerbia és Törökország között megrendezésre kerülő Virtual B2B Event-Construction-2020 programon. Ez az esemény a nagyvállalatoknak, a kkv-knak, az állami intézményeknek, az egyesületeknek, a klasztereknek, a befektetőknek egyedülálló lehetőséget biztosít az üzleti és technológiai partnerségek megalapítására az előre tervezett 1-1 […]

Smart Manufacturing Matchmaking 2020 – ipar 4.0 lehetőségek tárháza

Online

A Smart Manufacturing Matchmaking 2020 (SMM2020) keretében idén virtuális üzletember találkozó, üzemlátogatás és webináriumok is várják az intelligens gyártás és az ipar 4.0 iránt érdeklődőket, ezeken a területeken aktív vállalkozásokat, kutatókat.   A Smart Manufacturing Matchmaking 2020 keretében szervezett online üzletember találkozó egyedülálló lehetőséget kínál az intelligens gyártás és ipar 4.0 területén dolgozó tudósokkal, kutatókkal […]

Folyamatban

Dubai EXPO2020 világkiállítás

Dubai

A Dubai EXPO2020 világkiállításra 2020. október 20. és 2021. április 10. között kerül sor, melyre 25 millió látogatót várnak. Jelen állás szerint 183 ország fogja képviseltetni magát és a szűkös anyagi lehetőségekkel rendelkező államoknak jelentős forrásokat biztosítanak. Az Expo fő témája az „Elmék összekapcsolása, a jövő építése” (Connecting Minds, Creating the Future): egy helyen összehozni […]

Japán üzleti lehetőségek az élelmiszeriparban

Online

Milyen előnyei vannak a hazai vállalkozásoknak a japán élelmiszer-export területén? Milyen értékesítési csatornákat érdemes használni és mire kell figyelnünk az üzleti tárgyalások során? Ezekre és még sok más kérdésre is választ ad az EU-Japan Centre és a Pécs-Baranyai Kereskedelmi és Iparkamara szervezésében megvalósuló online tájékoztató.         A tavaly életbe lépett Európai Unió […]