Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja program

Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja program

A Demján Sándor Tőkeprogram keretében a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja program” 9 milliárd forint keretösszegből támogatja a KKV-szektor weboldal fejlesztéseit, megerősítve ezáltal online jelenlétüket és e-kereskedelmi tevékenységüket. A programban pályázati úton kiválasztott és védjeggyel megkülönböztetett elektronikus hírközlési szolgáltatók, illetve vállalati infokommunikációs szolgáltató cégek, valamint professzionális honlapkészítő ügynökségek szolgáltatásait vehetik igénybe magyar székhelyű, köztartozásmentes, minimum egy fő létszámmal bíró, mikro-, kisvállalkozások (beleértve az egyéni vállalkozások), melyek még nem rendelkeznek honlappal, vagy inaktív az internetes felületük.

Milyen tevékenységek támogathatóak?

  • Digitális eszközök az internetes megjelenés támogatásához (webcím, tárhely, elektronikus e-mail postafiók)
  • Közösségi média megjelenés
  • Weboldal optimalizálás
  • Kiber-ellenállóképesség növelése
  • Tartalomfejlesztés támogatása
  • Internetes értékesítés támogatása (pl. webshop)

Mennyi vissza nem térítendő támogatást lehet igényelni?

  • 400.000 Ft és legfeljebb 1.500.000 Ft között.
  • A Támogatás bruttó támogatás, vagyis a támogatási az ÁFA-t tartalmazza.
  • Támogatási intenzitás: 100% (önerő nem szükséges).

Kiket céloz a program?
A Demján Sándor Programban megvalósuló fejlesztés azokat a cégeket célozza, akiknek nincs, vagy inaktív a honlapja, a közösségi médiafelülete.

Kik vehetnek részt benne?
A programban pályázhatnak a magyarországi székhellyel rendelkező, köztartozásmentes, legalább egy embert foglalkoztató, csőd, felszámolás vagy végelszámolás alatt nem álló mikro- és kisvállalkozások, egyéni vállalkozások, szövetkezetek.

Mire alkalmas a támogatás?
Az érintettek hírközlési vagy távközlési szolgáltatókkal köthetnek kétéves szerződést, amelynek része a weblap vagy a közösségi médiafelület elkészítése, a tárhelyszolgáltatás, a céges e-mail fiókok kialakítása.

Szükséges dokumentumok listája (február 3-tól kell benyújtani)
• Aláírási címpéldány vagy aláírás-minta (Egyéni vállalkozó esetén az ügyvédi által hitelesített aláírás minta, vagy
banki aláírás-bejelentő karton)
• (Amennyiben szükséges) Köztartozásmentes adózói minőségről szóló igazolás vagy 30 naptári napnál nem régebbi NAV-tól kikért példánya.

Regisztráció 1 perc alatt, itt!

A szolgáltatást igénybe venni, regisztráció után, csak és kizárólag a kiválasztott szolgáltatókon keresztül lehet!
Ilyen professzionális szolgáltató kamarai tagunk a Gyapinet Bt.