Magyarországon 2004-ben indult a nemzetközi Superbrands program, mely mára nem csak a marketing és kommunikációs szakma igazodási pontjává vált, hanem a széles nagyközönség számára is ismert védjegy, minőségjelző, tudatosságra nevelő, valamint döntésmegerősítő kommunikációs eszköz, mely segít a versenytársak közül kitűnni, és lehetőségeket nyújt a megbízható minőség sikertörténetté válásában.
Superbrands díjat nyerhet el az a márka, amely a saját területén kitűnő hírnevet szerzett, és a hozzá kapcsolt értékek olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújtanak, amelyet a fogyasztók elismernek és elvárnak.
A Superbrands és Business Superbrands díjakra pályázni nem lehet, annak elnyeréséről egy független bizottság dönt.
Ezen programon belül, Superbrands Business díjat vehetett át a kamarai tag LAFARGE Cement Magyarország Kft. a november 12-én, Budapesten megrendezésre kerülő díjátadón.
A vállalatnak ezúton is gratulálunk!
Forrás: www.superbrands.hu