A Program termékeinek igénylése, illetve az online indított igénylések véglegesítése mindig személyes ügyintézés keretében történik a VOSZ, a területi kereskedelmi és iparkamarák és a KAVOSZ Zrt. regisztráló irodáiban, ezért kérjük legyenek óvatosak és körültekintőek minden olyan megkeresés kapcsán, amely ettől eltérő eljárást ajánl!
A KAVOSZ Zrt. országos lefedettséget biztosító regisztráló irodai hálózata – Baranyában például a PBKIK pécsi, komlói, mohácsi és szigetvári ügyfélszolgálatain – külön további ellenszolgáltatás (pl. sikerdíj, jutalék, ügynöki díj, tanácsadói megbízási díj) nélkül áll a vállalkozások rendelkezésére a teljes körű információk nyújtásától, a termékek kiválasztásán keresztül, a finanszírozási – hitel, illetve lízing – lehetőségek és azok feltételeire vonatkozó kérdéseken át, az igénylés teljes lebonyolításáig.
Vállalkozása így a legegyszerűbben, legkönnyebben, leggyorsabban és legolcsóbban juthat hozzá a Program államilag támogatott termékeihez kizárólag a termékszabályzatokban rögzített FIX költségek mellett.
Kollégáink várják megkeresésüket, forduljanak munkatársainkhoz bizalommal a honlapunkon található elérhetőségek bármelyikén!
https://pbkik.hu/ugyintezes/szechenyi-kartya-program/
Amennyiben gyanú vagy kétség merül fel bármely a Programmal kapcsolatos megkeresés helytállóságával kapcsolatban, hívja fel regisztráló irodáink valamelyikét, és ellenőrizze a megkeresés valódiságát!