Negyedik alkalommal hirdeti meg a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) az Employer Branding Awardot. A pályázat célja a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatok jutalmazása, bemutatása és megismertetése a szakmai közönséggel.
Egyre több vállalat ismeri fel, hogy a munkáltatói márkaépítés a tehetségekért folytatott versenyben egyre fontosabb szerepet tölt be. A tudatos „Employer Branding” stratégia alkalmazása jelentős módon növeli a munkavállalók elkötelezettségét, ezzel csökkentve a fluktuációt, a betegszabadságos napok számát, a felvételi átfutási időt, illetve a toborzási költségeket.
Helyesen alkalmazva a munkáltatói márkaépítés jelentősen hozzájárulhat a vállalati kultúra alakításához, a kellemesebb munkahelyi légkörhöz, a boldogabb és eredményesebb munkavégzéshez. A munkáltatói márkaépítés a kommunikáció és a HR határterülete, ahol a kommunikációs és HR-szakemberek kiváló együttműködése elengedhetetlen.
A pályázatban be kell mutatni a vállalatnál bevezetett munkáltatói márkaépítés éves stratégiáját a 2018-as évből, különös tekintettel a dolgozói elégedettség javulására, a vállalat tehetség-, hiányszakma-vonzó képességének növekedésére, a megtartás erősödésére, a pályázói és munkavállalói élmény növelésére, a vállalati kultúra esetleges pozitív változására, illetve a vállalati stratégai célok elérésére.
Lehetőség van kisebb volumenű, kampány jellegű kezdeményezések nevezésére is, melyek követendő példának állíthatók, és kapcsolatban vannak a dolgozói elköteleződés növekedésével.
Lényeges a bevezetett Employer Branding stratégia/kampány mérhető eredményeinek bemutatása is.
A pályázat benyújtásának határideje: 2019. január 10.
Bővebb információ a pályázat honlapján.