Pénzügyekben a távolság sem akadály

Mi újság az iFinance Vállalati Pénzügyek Kft.-nél?

Cégünk dinamikusan fejlődik, és ami nekünk külön öröm, hogy több megbízásunk is van kifejezetten nagy, 30-40 milliárd árbevételű cégektől, melyeknél egész kontrolling struktúrákat építhetünk ki. Ez számunkra egy nagy szakmai elismerés. Csapatunk pedig idén 14 főre bővült. Elindítottuk LinkedIn és Facebook oldalainkat is, ahol naprakész információkkal látjuk el követőinket – avatott be a cég tevékenységébe Fazekas Fanni cégvezető.

A nevéből nyilvánvalónak tűnik – de mivel is foglalkozik a cég?

Gyakorlatilag egy komplett külsős pénzügyi osztályt működtetünk.
Kontrolling, könyvelés, pénzügyi asszisztencia szolgáltatásokat nyújtunk, és divatosan szólva „interim CFO”, vagyis ideiglenes pénzügyi vezetői feladatokat látunk el. Ügyfeleinknek egy konzultációt követően személyre szabott megoldásokat biztosítunk, hogy a cégtulajdonosok, vállalatvezetők energiáikat az üzletfejlesztésre, szakmai irányításra fordíthassák.

Jelentős átalakuláson esett át a vállalkozás. Mi történt? 

Vállalatunk neve iFinance-re (Intelligent Finance) változott. Ez a beszédes név jól tükrözi a cég filozófiáját: okos, tudatos tervezéssel lehet üzletileg jó döntéseket hozni és a vállalkozás sikerességét megalapozni. Mi pedig pontosan ebben segítünk partnereinknek. Hatékonyságnövelésünk érdekében a vállalati struktúránkat is átalakítottuk.

Pécs, Tatabánya, Thassos… a nagy földrajzi távolságok úgymond nem igazán hátráltatják az Önök működését. Azonban néha jó, ha közel van a segítség. Hogyan csinálják?

Szolgáltatásainkat felhő alapú rendszeren keresztül biztosítjuk, ezáltal a világ minden tájáról tudunk dolgozni. Baranya vármegyében pedig kapcsolattartónk, Farkas Balázs segíti munkánkat.

Nyitottság és együttműködési hajlandóság jellemzi a céget, ennek az elmúlt időszakban is tanúbizonyságát adta.

A pécsi székhelyű Hardbit Kft. híres innovatív vállalatirányítási rendszeréről, a Frézer Vállalatirányítási Rendszerről, amely a webshopok logisztikai, raktárkezelési, pénzügyi és értékesítési folyamatait optimalizálja. Ezért elkezdtük a Frézer Vállalatirányítási Rendszert saját ügyfeleink körében is ajánlani és használni. Az automatikus számlázás és a pénzügyi folyamatok digitalizálása révén a rendszer jelentősen csökkenti az adminisztratív terheket, minimalizálja a hibák lehetőségét, és lehetővé teszi, hogy a vállalkozók arra koncentráljanak, ami igazán fontos: a vállalkozásuk növekedésére. 
Az iFinance pénzügyi szakértelme és tanácsadói szolgáltatásai kiegészítik a Hardbit technológiai megoldásait. Az automatizált könyvelési rendszerek és a digitális alapú pénzügyi szolgáltatások révén az iFinance biztosítja, hogy az ügyfelek pénzügyei mindig rendezettek és naprakészek legyenek. Az együttműködés célja, hogy egy integrált és hatékony megoldást nyújtsunk webshop tulajdonos ügyfeleiknek a napi működés során felmerülő kihívások kezelésében.

Mit üzen az iFinance a dél-dunántúli vállalkozásoknak?

Az iFinance-nél nagy hangsúlyt fektetünk a networkingre, igyekszünk országszerte együttműködéseket kiépíteni és összefogással egymást segíteni.
Ezen kívül fontosnak tartjuk a pénzügyi adatok elemzését és helyes értelmezését, mert ha ezeket beépítjük a stratégiánkba, versenyelőnyre tehetünk szert!