E-kereskedelemi kihívások, kapcsolatrendszer és nonprofit együttműködések a III. Big Marketing Day-en

Napjainkban folyamatosan változnak a fogyasztói szokások nem csak a vásárlásban, hanem az online platformok használatában is. Ami 1-2 évvel ezelőtt sikeresen működött, ma már nem ugyanolyan hatékony.

A generációváltás megérkezett, amely üzleti szempontból számos kérdést felvet:

Mik a mai közösségi média trendek, és hol konvertál a célcsoportom?

Hogyan keresnek az ügyfeleim, és hogyan tudom megtalálni őket?

Mivel tudom motiválni a munkatársakat, hogyan tudok újabb embereket toborozni?

Mit tehetek a hírnevem megóvásáért?

A május 23-án az RG Stúdió szervezésében megrendezésre kerülő tematikája a generációváltás köré épül, mely köztudottan számos kihívást rejt az üzleti élet minden terültén. Ebből kifolyólag az előadások témája úgy lett összeválogatva, hogy garantáltan olyan tudást és tippeket adjanak a résztvevőknek, amelyekkel eredményesebbé tehető a vidéki vállalkozások (online) működése.

Mi jellemzi ma a hazai e-kereskedelmet, s miként változik a piac?

E-kiskereskedelem – generáció váltás külföldről és annak kihívásai címmel tart előadást Kis Gergely, PhD., eNET Internetkutató és Tanácsadó Kft. képviseletében, aki szerint „az internetes kiskereskedelem éves bővülése látványos, és korábbi iskolába járók a munkaerőpiacra való kilépése csak tovább pörgeti a keresletet. Ugyanakkor a fogyasztók nem a magyar boltokban keresnek termékeket, hanem terméket keresnek a legjobb áron, így könnyen megtalálják a külföldi online boltok kínálatát és ez nagy kihívást jelent a kiskereskedelem egésze számára.” Gergely előadása során bemutatja a magyarországi online kiskereskedelem helyzetét és az online marketing kampányok tervezéshez kapcsolódóan is mutat elgondolkodtató statisztikai adatokat.

A kapcsolatrendszer jelentősége

Napjainkban nem lehet elmenni az üzleti kapcsolatok fontossága mellett, elvégre a mai világot főként a kapcsolatok mozgatják. A kapcsolatrendszer fontosságáról Fehér Péter, BNI régióigazgató fog beszélni, aki szerint „van aki ebből erősödik, van aki nem tud élni a kapcsolatok adta lehetőséggel. De miért van ez így? Hogyan tudja a kapcsolatrendszered forradalmasítani a céged életét?” Péter Kapcsolatrendszer-váltás című előadásával fog a pódiumra lépni, aki emellett még praktikus tanácsait is elmondja a résztvevőknek, melyek „az elmúlt 2 évben több mint 3 milliárd forint árbevétel növekedést hoztak” neki.

Nonprofit for profit

A magas színvonalú szakmai programhoz Zámbori Bíró Tamás, nonprofit és vállalkozásfejlesztési tanácsadó, tréner, a Social & Business tulajdonosa is hozzájárul Nonprofit for profit című előadásával. S, hogy miben tudnak segíteni a nonprofit szervezetek? „Nemcsak a marketingkommunikációs és pr-szolgáltatásaikat lehet kiszervezni, hanem az akkut munkaerőhiány miatt is be lehet vonni a nonprofitokat a különböző projektekbe. A civil szervezetek továbbá lojális, jól targetálható, támogató célcsoportokkal rendelkeznek. Ráadásul a fiatal generáció tagjai sokkal nyitottabbak a társadalom jobbítása és a felelősségvállalás iránt, azaz marketingérték-növelő eszköz lehet a két szféra együttműködése mindenki számára.” – mondta Tamás.

A konferencián a résztvevők tizenkét előadás keretében sajátíthatják el az online marketing és a kapcsolódó szakterületek ismereteit és tapasztalatait. A résztvevők között ráadásul különleges nyeremények kerülnek kisorsolásra, mint például egy 2 órás személyre szabott konzultáció, vagy egy Tesla élményvezetés.

Jelentkezzen az idei Big Marketing Day konferenciára, lendítse fel marketing folyamatait, építsen minőségi kapcsolatokat, és gazdagodjon értékes nyereményekkel!