Hogyan hozzuk ki a legtöbbet a jelenlegi kedvezőtlen helyzetből cégvezetőként, HR-esként

HR-konzultáció a rugalmas foglalkoztatás alkalmazásáról – talán sosem volt aktuálisabb a téma, mint a jelenlegi járványügyi helyzetben.

A Pécs-Baranyai Kereskedelmi és Iparkamara a NŐNAP 365 című projekt keretében, ingyenes tanácsadásra biztosít lehetőséget a Baranya megyében működő cégek számára.

Az utóbbi néhány napban jelentős változáson ment keresztül az eddig megszokott munkarendünk, feladva a leckét a cégek és vezetőik számára. Az elmúlt napokban egyre több magyarországi cég állt át az otthoni munkavégzésre. Sok helyen olyan embereknek kellett hirtelen elkezdeniük otthonról dolgozni, akiknek ebben nincs gyakorlata. De hogyan lehet hatékonyan távolról dolgozni, mire érdemes figyelnie a munkaadónak és a munkavállalónak? Fel tudnak készülni a felek erre ilyen rövid idő alatt? Hogyan lehet a munkáltatóknak a legnagyobb kihívást a munkavállalók teljesítményével kapcsolatos bizalmi problémákat megfelelően kezelni? Sok vállalat úgy gondolja, a jelenlegi home office csak egy kényszerhelyzet, de mégis hogyan lehet ebből a helyzetből többet kihozni és előnyt kovácsolni, hogy a jövőben akár beépüljön a vállalati működés menetébe ez a típusú vagy más rugalmas foglalkoztatás?

Akiknek ajánljuk:

  • cégvezetőknek
  • HR- vezetőknek és felelősöknek

A konzultáció célja

A rugalmas foglalkoztatás szabályozása bonyolult és ettől riasztóvá válik a HR-esnek, a gazdasági vezetőnek és/vagy az ügyvezetőnek is. Általában az okoz nehézséget, hogy kitől kérhetnek segítséget a foglalkoztatási forma átszervezésében, bevezetésében, szabályozásában, ellenőrzésében és valójában milyen feladatokkal is jár ez a szervezet működésében.

 Akik a konzultációt vezetik:
Az IFKA Közhasznú Nonprofit Kft. Szervezetfejlesztési csoportjának HR szakemberei:

Konzultáció telefonos időpontjai:

kedd és csütörtök
9.00-11.00
Stefkó Judit
Szenior Hr-tanácsadó

+36 30 608 6592

szerda és péntek
9.00-11.00
Kulhanek Mónika
HR tanácsadó, tréner

+36 70 381 26 58