Egy átfogó online marketing elemzés rengeteg hasznos információval szolgálhat a vállalat számára. Több, mint 23 éve működő online marketing ügynökségünkkel, az RG-STÚDIÓ csapatával számos auditot készítettünk már. Most összegyűjtöttünk, hogy mikor és mit érdemes megvizsgálni egy online marketing elemzés során.
Ha bizonytalan vagy az online marketinged hatékonyságában, döcögést tapasztalsz a vásárlási folyamatban, vagy csak nem jönnek az eredmények, akkor kiváló lehetőség az audit. Számos új nézőpontra, elakadásra és potenciálra deríthet fényt, amikre fókuszálva aztán eredményesebb lehet a céged.
Kommunikációs felületek vizsgálata
Alapvető kezdésként a weboldal elemzés jó kiinduló pont lehet főleg, ha az értékesítés itt zajlik. De a közösségi média platformok átvizsgálásával is képet kaphatunk az adott oldal kommunikációban betöltött szerepéről és hatékonyságáról. Ezeken a felületeken az értékesítés támogatás vizsgálatán, a márkajelenlét- és a kommunikáció mérésén van a fő fókusz. Akár a belső munkatársak felmérése is rengeteget támogatást/információt adhat ahhoz, hogy a marketinges megismerje milyen irányú tudásfejlesztéssel válhat eredményesebbé. Ez pedig jó hatással lehet a marketingkommunikációra is.
Fizetett hirdetés vs. organikus elérés
A hirdetések megfelelő beállítását, az eredményességüket és a hirdetési portfoliót is vizsgáljuk: a céloknak megfelelő kampányok, célzások, üzenetek alkalmazva vannak? Emellett érdemes tesztelni, hogy a megfelelő mérőkódok lefutnak-e, hiszen a mérések elengedhetetlenek az optimalizáláshoz és a hatékony listaépítéshez.
Az organikus weboldal forgalom fellendítéséhez a keresőoptimalizálás főbb elemeinek vizsgálatát javasoljuk. Ebből többek között kiderül, hogy milyen kulcsszavakra és hányadik helyen jelenik meg a weboldalunk a Google keresőjében. Gondoljunk bele; az a megjelenés, amiért nem kell külön fizetni, mind nyeresége a cégnek.
Az RG-STÚDIÓ-nál a küldetésünk, hogy segítsünk partnereinknek az iparágaikban rejlő üzleti potenciál kiaknázásában. Egy átfogó elemzés kiváló lehetőség, hogy online marketing tanácsadás keretében stratégiai tanácsokkal, fejlesztési javaslatokkal vagy akár akciótervvel lendítsünk előre egy vállalkozást. Lépj előre Te is a marketingeddel: kérj auditot szakértőinktől!