Miben tud segíteni egy külsős marketinges?

Szinte minden vállalkozó, cégtulajdonos elgondolkodott már azon, hogy miben segíthetne egy külsős marketing szolgáltató és ez tényleg megéri-e. A több, mint 20 éve működő online marketing ügynökség, az RG-STÚDIÓ szakértőivel összegyűjtöttük, hogy milyen területeket lehet hatékonyan kiszervezni azért, hogy a vállalat online marketingjének az eredményessége növekedhessen!

Egy online marketing szakértő vagy ügynökségi csapat kollektív tudása és sokrétű tapasztalata a marketinget magas szintre emeli, ami kiegészülve az ügyfél iparághoz kapcsolódó szaktudásával ideális kombinációt eredményez a kommunikációhoz és hirdetésekhez.

Miben segíthet egy marketing szakértő?

Egy márka online jelenlétének a megerősítésére, a márkaismertség növelésére kiváló eszközökkel tud szolgálni egy külsős marketinges: tartalomjavaslatok, szükséges kommunikációs felületek, a megjelenés meghatározása, szövegírás stb, mind ezen terület részét képezik. Ha termékeket, szolgáltatásokat adunk el online, akkor a webshop értékesítés támogatásban is érdemes külsős marketinges bevonásában gondolkozni: hirdetési kampányjavaslatok, webáruház fejlesztési javaslatok, praktikus bevételnövelő automatizmusok kialakításában is segít is segít a szakértő. A kampányok indulása után a hirdetések rendszeres finomhangolásán, optimalizálásán dolgozik a szakértő a webáruház árbevételének növelése érdekében.

Célszerű a saját marketinges kollégák tudását is fejleszteni. Ilyen esetben a stratégiai tanácsadásban, vagy a gyakorlatias mentorálásban segíthet egy külső szakértő. Ebben az esetben a marketing szakember a tudását egy adott területre fókuszáltan adja át, legyen szó kommunikációról, hirdetéskezelésről vagy akár értékesítési felületek beállításáról. Nem utolsó sorban pedig a toborzás területén, akár egy profi karrier oldal és munkáltatói márka kiépítése a cél, akár az aktuális nyitott pozíciókra megfelelő jelöltek megtalálása egy HR szemléletű marketing szakértővel megnyerő hirdetésekre és jól strukturált karrier oldalakra számíthatunk.

A működés optimalizálása érdekében előfordul, hogy nincs lehetősége a vállalkozásoknak arra, hogy külsős szakértővel dolgozzanak minden területen. Ilyenkor érdemes átgondolni a tevékenységet és a marketing stratégiailag fontos területeket priorizálni. A kisebb marketing szaktudást igénylő, valamint a vállalkozáson belül jól megoldható feladatokat, például a közösségi posztolást, akár házon belül is folytathatják a kiadások csökkentése érdekében.

Ha bizonytalan vagy a céged marketing kivitelezésének a hatékonyságában, de szeretnél szintet lépni üzleti céljaid és a marketinged szempontjából, akkor válassz profi csapatot, aki segít neked ebben. Ha kérdésed merülne fel az online marketingeddel kapcsolatban fordulj bizalommal az RG-STÚDIÓ tapasztalt marketing szakértőihez! További információkért látogass el az rgstudio.hu weboldalra!