Majd 2 évtizedes külföldi tartózkodás után költözött haza a közelmúltban a teljes körű digitális marketingstratégia kidolgozásával foglalkozó győri Marketinglens Kft. ügyvezetője, Bári Bertalan, és a PBKIK kamarai önkéntes tagsággal már elkezdte felépíteni a cég dél-dunántúli divízióját. A vállalkozás célja, hogy professzionális szolgáltatásaikat eljuttassák ebbe a régióba is, ezzel segítve a baranyai nagyvállalatokat a magyar és a nemzetközi terjeszkedésben.
A cégvezető öt évet töltött a Google marketingközpontjában, ahol egyedülálló módszerekkel olyan cégek digitális marketingstratégiájának kidolgozásában vett részt, mint a PayPal és a Microsoft. Az Írországban alapított Marketinglens üzletfilozófiája talán ezért is lett az „If you grow we grow”– azaz „Ha te növekedsz, mi is növekszünk.”
– Fő tevékenységeink az e-commerce ügyfelek számára teljes digitális marketingstratégia kidolgozása, amibe beletartozik az online értékesítés fejlesztése, a digitális exportstratégia, az ún. International Growth Strategy kidolgozása, és amihez szorosan kapcsolódik a versenytársak elemzése is. Egyediségünk abban rejlik, hogy erős szakembergárdánk valóban mélyen ismeri a rendszert, az algoritmusokat, a trendeket, amikkel külsős digitális szakemberek nem találkoznak. Valódi „data driven” digitális marketingtanácsadó cég vagyunk. Van egy erre szakosodott divíziónk is, ahol senior adatelemző gárdával dolgozunk, és a digitális térben felgyülemlett hatalmas mennyiségű adatból nyerünk ki roppant hasznos, üzleti döntést elősegítő információkat. Ilyen feladatok megoldására a magyar piacon jelenleg csak néhány cég képes – mondja Bári Bertalan.
Az ügyvezető úgy véli: ma kizárólag önmagában pénzügyi eszközökkel nem lehet egy cég fejlődését elérni. A Covid-időszak felgyorsította a digitalizációs folyamatokat, aki nem lép időben, nem kezdi meg a piaci adatgyűjtést és a cége digitális transzformációját, az lemarad, láthatatlan marad ebben a világban. A Marketinglens ún. butikcégként működik, amely nagy hangsúlyt fektet a szakmaiságra és a hatékonyságra, emiatt inkább kevesebb vállalatnak nyújtanak magas színvonalú szolgáltatást. Emellett megvan a képességük nagyobb cégek és startup-ok nemzetközi piacra juttatásához is.
Kis Tünde