A GINOP Plusz 2.1.3-24 pályázat kiváló lehetőség a kis- és középvállalatok innovációs folyamatainak támogatására, amely a termelési és gyártási folyamatokon túl a marketinget is magába foglalja. Utánajártunk, hogy milyen marketing megoldások érhetőek el a pályázat keretében: az RG-STÚDIÓ Online Marketing Ügynökség ügyvezetőjével, Schmidt Zsuzsával beszélgettünk!
– A hazai vállalkozásoknak felkészülten kell fogadniuk a kihívásokat, épp ezért fontos kihasználniuk az ezt szolgáló pályázatok adta lehetőségeket, így az online marketing tevékenységet is. Az RG-STÚDIÓ-nál több éves tapasztalattal a hátunk mögött azt látjuk, hogy a pályázatok révén hozzánk eljutott partnerek meglepődnek, amikor a csapatunk valódi értéket szeretne adni a vállalatuk számára egy olyan „kisebb pályázati szelet” esetében, mint a marketing – kezdte Zsuzsa.
Számos sikeres pályázat van már az ügynökség mögött, jól ismerik a formai követelményrendszert és az adminisztrációs folyamatokat is. De a valódi értéknövelés az a pályázókra szabott, egyedi marketing tanácsadás.
– Nagy büszkeség számunkra, hogy már három éve GFÜ-minősített (régebben IFKA) szakértők vagyunk. Ez jelentős szakmai elismerés, ráadásul így a pályázók bizalommal fordulhatnak hozzánk, amennyiben szeretnének belevágni az online marketingjük kidolgozásába. És miért ne szeretnének, ha ilyen kiváló lehetőség adódik rá a pályázat keretében? – folytatta Zsuzsa.
– Fontos azt is kiemelni, hogy már a pályázat leadásához szükséges átvilágítási tanácsadásban is tudunk segíteni. Tapasztalataink alapján itt nagy előnyünk, hogy nem egy kész anyagot várunk el a pályázóktól, hanem egy auditot csinálunk. Konzultálunk velük, ami alapján összállítunk egy egyénre szabott marketing helyzetfelmérő dokumentumot és egy javaslatot a pályázat keretében megvalósítandó marketing folyamatokra.
Miért érdemes bővíteni a pályázatot marketing tevékenységgel?
Az RG-STÚDIÓ tapasztalatai alapján az általuk biztosított tanácsadás és széleskörű marketing tevékenység nem csak a pályázatban mutat jól, hanem az adott cég hatékonyságnöveléséhez és üzleti céljaihoz is valóban hozzá tud tenni.
– Ha pályázat benyújtásán gondolkozik valaki, igen változatos területeken számíthat minősített marketinges csapatunkra. Alapvető pályázati elem szokott lenni a Marketing-tanácsadás és márkaépítés. Továbbá több marketing alapokat lefektető vagy újragondoló munkával is tudunk értéket adni, mint például az Arculati és grafikai tervezés. Emellett számos hasznos folyamat megalapozásában és kiépítésben is támogatni tudjuk a vállalatokat úgy, mint a Felhasználói élmény értékelése és tervezése, a Kommunikációs terv készítése vagy akár a Vásárlásösztönzési eszközök meghatározása – foglalta össze Zsuzsa.
Miért éri meg marketing ügynökséggel együttműködni?
Sok kis- és középvállalat számára kiváló lehetőséget nyújt a pályázat, hogy kipróbálhassák, hogyan működik egy együttműködés a minősített, szakértő online marketing ügynökséggel.
– Azt látjuk, hogy sok vállalatvezető tart attól, hogy kiszervezze a marketinget, vagy bevonjon egy ügynökséget a folyamatokba, mert drágának vagy épp feleslegesnek tűnik a marketing. A pályázat azonban esélyt teremt arra, hogy megmutathassunk az online marketing hozzáadott értékét: azt a széles tudásbázist, amit a tapasztalt csapatunk és a változatos iparágakban szerzett több mint 20 éves tapasztalunk képvisel. Az RG-STÚDIÓ-nál a célunk az, hogy pályázattól függetlenül, ha valakivel együttműködünk, akkor hosszú távú üzleti partnerek legyünk, akik egyénre szabott marketing eszközökkel támogatják az adott cég üzleti céljainak a megvalósulását és a bevételnövelését – zárta Zsuzsa a beszélgetést.
A marketing tanácsadás tehát minden területen értéknövelő erő, ezért ha a GINOP Plusz 2.1.3-24 pályázat neked is aktuális, keresd fel bizalommal az RG-STÚDIÓ online markering szakértőit, akik legjobb szaktudásuk szerint kidolgozzuk a számodra ideális és hatékony marketingstratégiát!