Pécs turisztikai forgalmának erősítésére Pécs Megyei Jogú Város Önkormányzata országos kommunikációs kampányt szervez 2020. július-augusztus hónapokban. A kampány célja a város turisztikai újraindításának támogatása. A kampányban szálláshelyek, vendéglátóegységek, illetve egyéb turisztikai szolgáltatók és attrakciógazdák aktív közreműködésére is számítanak.
#pecsNYITVA! kampány keretében arra buzdítják az utazóközönséget, hogy aki teheti, induljon ismét útnak, kiránduljon, élvezze a különleges gasztronómiai élményeket Pécsett és környékén. Kellő körültekintés mellett bátran tervezhetnek kirándulást, nyaralást, felfedezhetik az ország csodáit, hiszen nem telhet el nyár e nélkül. A központi üzenet egyszerre reflektál a pandémia utáni helyzetre, képviseli a város nyitottságát, szimbolizálja a nyitott, élő közösségi tereit, mediterrán teraszos hangulatát, illetve anélkül szól valamennyi célcsoporthoz, hogy szűkítené azt.
Ennek kapcsán várják azon szálláshelyek, éttermek, valamint egyéb turisztikai attrakciók és szolgáltatók (pl.: múzeumok, nemzeti parkok, túraszervezők) jelentkezését, amelyek szívesen együttműködnének saját, illetve Pécs turisztikai forgalmának élénkítése céljából. A kampányhoz csatlakozó szolgáltatók 2020. július 1. és augusztus 31. között érvényes, Pécs Nyitva! néven speciális ajánlatot hoznak létre.
A kampányban résztvevő partnereink számára a pecsnyitva.hu weboldalon biztosítanak megjelenést és ajánlataikat is itt teszik közzé. Az átfogó, országos kampányában kiemelten népszerűsítik majd a kedvezményes ajánlatokat, valamint a csatlakozó partnerek számára a kampányt támogató promóciós eszközöket, grafikai csomagot biztosítanak.
Csatlakozási feltételek:
- Nincs csatlakozási díj! (a Pécsett működési engedéllyel rendelkező szolgáltatók számára)
- Ajánlatok / Csomagajánlatok kidolgozása #pecsnyitva hashtaggel fiatal felnőttek és családos célcsoport számára és ezek publikálása saját felületen és egyéb értékesítési felületen, valamint ehhez közvetlen link biztosítása a kampány szervezői számára.
- #pecsnyitva kulináris ajánlatok – amennyiben rendelkezik saját vendéglátó egységgel (Fókuszban: a Pécsi Sör, a Pécsi Borvidék borai, a helyi különlegességek – pécsi, mediterrán alapanyagok, fűszerek, különlegességek – például: cirfandli, rizling, zöldveltelini, chardonnay, pécsipezsgő, szőlő, gránátalma, mandula, rozmaring, füge, erdeigomba, medvehagyma felhasználásával készült ételek), extra szolgáltatások és többletkedvezmény biztosítása (pl.: 1 pohár cirfandli ajándék az ebédhez / vacsorához, grátisz desszert stb.)
- #pecsnyitva hashtag és a kampány grafikai elemeinek használata az online és offline tartalomgyártásban (pl.: plakát, Facebook, Instagram)
- A jelentkezési űrlap kitöltése
- Az ajánlathoz kapcsolódó, jó minőségű, nagy felbontású, fekvő formátumú saját tulajdonban lévő fotók csatolása (a webes megjelenés méretei: 1920x1080px, 1920x780px, 800x1035px)
- Technikai kapcsolattartó személy elérhetőségei (nem publikálandó, kizárólag a Pécs MJVÖ Turizmusfejlesztési Osztállyal való kapcsolattartásra szolgál)
- A kampány népszerűsítése a szolgáltató saját kommunikációs csatornáin keresztül (weboldal, közösségi média felületek stb.)
- A szervező azon ajánlatok publikálását tudja a vállalni a kampány indulásakor, amelyek 2020. június 28-ig beérkeznek, de a csatlakozás lehetősége későbbiekben is adott, csak korlátozott megjelenési lehetőséggel.
- Kérjük, hogy a kampányhoz való csatlakozási szándékát az alábbi adatlap kitöltésével, legkésőbb 2020. június 28-ig szíveskedjen jelezni.
Az űrlap IDE kattintva érhető el.
Továbbá arra kérnek minden üzemelő turisztikai egységet, kövesse az MTÜ Covid-kézikönyvében megfogalmazott ajánlásokat. A Magyar Turisztikai Ügynökség által nemrég közzétett kutatás alapján, idén nyáron a biztonság mindennél fontosabb szempont lesz az utazások során, ezért kérjük fordítsanak kiemelt figyelmet a lehető legbiztonságosabb körülmények megteremtésére, törekedjünk arra közösen, ha kicsit másként is mint ahogy megszoktuk, de önfeledt élményekkel gazdagíthassuk az utazóközönséget.