Vizsgáztatói felmérés

Vizsgáztatói felmérés

Tisztelt Vizsgáztatók!

Az elmúlt időszakban többen is jeleztétek, hogy nem kívántok tovább foglalkozni a vizsgáztatói feladatok ellátásával egyéb okok miatt.
Ennek tükrében szeretne a kamara végezni egy "felmérést", milyen okok vezetnek-e döntésig, illetve a válaszaitok alapján, mely természetesen anonim, olyan megoldást keresni, melynek eredményeképpen a vizsgadelegálási feladatokat fennakadás nélkül el tudjuk látni.

 

Nem kívánok tovább foglalkozni a vizsgáztatói feladatok ellátásával, mert probléma, hogy a helyettesítésem nem megoldható a munkahelyemen.
Nem kívánok tovább foglalkozni a vizsgáztatói feladatok ellátásával, mert probléma, hogy kevés a vizsgáztatás díja, ezért nem éri meg a több napos szabadság kivétele.
Nem kívánok tovább foglalkozni a vizsgáztatói feladatok ellátásával, mert a munkavégzés mellett egyéb tevékenységeket is folytatok, túlterhelt vagyok.

Kérdőív a duális képzésben szerzett tapasztalatokról

Kérdőív a duális képzésben szerzett tapasztalatokról

Kedves Tanuló! Kedves Képzésben Résztvevő!

A Pécs-Baranyai Kereskedelmi és Iparkamara a szakképzésről szóló 2019. évi LXXX. törvény, 100. §-a alapján látja el hatósági feladatait Baranya vármegyében a szakképzés, a felnőttképzés és a pályaorientáció területén.

Kérjük, hogy segítse munkánkat az alábbi rövid, anonim kérdőív kitöltésével, hogy első kézből kaphassunk visszajelzést a vármegyei szakképzéssel, illetve duális képzéssel kapcsolatban.

Válaszait 2024. június 28-ig várjuk!

Az adatokat a kutatásetikai szabályok betartásával használjuk fel!

2. Jelölje meg, hogy hányadik szakmáját szerezte meg:
3. Jelölje meg, hogy milyen jogviszonyban tanult:
3.a. Felnőttképzési jogviszony esetén (válasszon az alábbi lehetőségek közül):
3.1. Mi alapján döntött, hogy az adott szakmát tanulja?
4. Hogyan érezte magát a duális képzőhelyen, ahol tanult? Válasszon az alábbi lehetőségek közül:
5. Mi alapján választotta a duális képzőhelyet, ahol tanult? Válasszon az alábbi lehetőségek közül:
6. Véleménye szerint a duális képzés során megszerezte-e azokat az ismereteket, tudáselemeket (gyakorlat és elmélet), melyekkel a szakmájában meg tudja állni a helyét a munkaerőpiacon?
7. A duális képzés során:
8. A duális képzőhelyen:
9. A duális képzés során megismert-e, használt-e digitális technológiákat, esetleg mesterséges intelligenciát:
10. Projektoktatás, projektfeladat
11. Tisztában volt-e a szakmai záróvizsga követelményeivel?
12. A szakmai záróvizsgára felkészítést a duális képzőhely biztosította az Ön számára, vagy az iskola?
13. Megítélése szerint mennyire készítették fel a szakmai záróvizsga követelményeire?
14. Kíván-e továbbtanulni? Ha igen merre?
15. Hol kíván elhelyezkedni? Kérjük válasszon:

Kézműves tagozat – kérdőív

Kézműves tagozat - kérdőív

Tisztelt Cégvezető!

A Pécs-Baranyai Kereskedelmi és Iparkamara Kézműves Tagozatának elnöksége a tagozatba tartozó tagvállalkozások munkáját, fejlődését aktívan támogatni kívánja.

Az alábbiakban jelezze számunkra, hogy milyen témában, területen van szüksége segítségre, tanácsadásra?

Válaszait, visszajelzéseit köszönjük!

Üdvözlettel:

Cserkúthy László - tagozati elnök

kamarai nyári tábor – jelentkezési űrlap

Pályaorientációs tábor 2024 - Jelentkezési lap

#ajelenajövőd pályaorientációs nyári tábor – 2024

Idén is, 2 turnusban napközis jellegű tábort szervez a kamara pályaorientációs csapata együttműködve a megye gazdasági szereplőivel.

A táborban érdekes és hasznos programokon keresztül olyan élményeket szerezhet a gyermek, melyek nagy segítséget nyújthatnak a pályaválasztással, továbbtanulással kapcsolatos döntéshez.

Az interaktív programok között érinteni fogunk számtalan ágazatot (informatika, vegyipar, gépipar, vendéglátás, elektronika, egészségügy), ahol a játékos és kreatív foglalkozásokon, céglátogatásokon keresztül rendkívül széles körben ismerhetik meg a gyermekek a szakmák világát.

A táborba azokat a gyermekeket várjuk, akik most zárják az 5., 6., vagy a 7. osztályukat !

A választott dátumokra kattintva láthatóak a programok, melyeket kérem beszéljenek át a gyermekkel.

Melyik táborba szeretné a gyermekét küldeni? *

Tábori program június 24. - június 28. között

Tábori program július 1 - július 5. között

A tábor programját a gyermekemmel átbeszéltük

Jelentkezéshez szükséges adatok

A cég a Pécs-Baranyai Kereskedelmi és Iparkamara önkéntes tagja? *
Speciális étkezést igényel-e a gyermek? *
Adatkezelési tájékoztató *

Kérdőív a virtuális tanulási asszisztens továbbfejlesztéséhez (Botty)

Ez a tanulmány segít összegyűjteni a virtuális tanulási asszisztenssel (Botty) kapcsolatos tapasztalatokat, nézőpontokat és véleményeket annak érdekében, hogy továbbfejleszthessük azt, hogy más felhasználók vagy fiatalok még többet profitálhassanak a virtuális tanulási asszisztensből (Botty). A virtuális tanulási asszisztens célja, hogy támogassa a fiatalokat és fiatal felnőtteket a személyes fejlesztési tervükkel való foglalkozásban. Ez jelentősen hozzájárul a fiatal felnőttek pályaorientációjához és saját szakmai jövőjük alakításának segítéséhez. Kérjük, hogy a kérdések megválaszolásakor legyen őszinte, mivel válaszai segítenek nekünk a virtuális tanulási asszisztens minőségének javításában, és abban, hogy a lehető legnagyobb mértékben kihasználhassák a más uniós országokból érkező fiatalok előnyeit.

A tanulmányt a bochumi Ruhr Egyetem (Németország) Ergonómiai Intézetének kutatócsoportjával együttműködve végezzük. A magánélet és az Ön személyes adatainak védelme rendkívül fontos számunkra. A kérdőívben gyűjtött adatok névtelenek, így nem lehet következtetéseket levonni az Ön személyére vonatkozóan. A kérdőívben gyűjtött adatokat az általános adatvédelmi rendelet (GDPR) vonatkozó jogi rendelkezéseinek megfelelően gyűjtjük és kezeljük bizalmasan.

Előre is köszönjük részvételét. Válaszaival Ön fontos hozzájárulást nyújt ahhoz, hogy a Botty virtuális tanulási asszisztens használhatóságát javítsuk a fiatal felnőttek pályaorientációjában.

Előre is köszönjük együttműködésüket és támogatásukat!

Kérjük, értékelje az alábbi állításokat az Ön személyes értékelése szerint:

 

CI_BOTTY_értékelő_kérdőív
1. Az emberi kapcsolat érzését éreztem, amikor a virtuális tanulási asszisztenssel, Bottyval interakcióba léptem.
2. Az volt az érzésem, hogy a virtuális tanulási asszisztens, Botty személyes hangvételű.
3. Úgy éreztem, hogy Botty, a virtuális tanulási asszisztens emberi melegséget áraszt.
4. Úgy éreztem, hogy a virtuális tanulási asszisztens, Botty társaságkedvelő.
5. Az emberi érzékenység (empátia) érzését éreztem Botty virtuális tanulási asszisztenssel.
6. A virtuális tanulási asszisztens Botty kompetens virtuális tanulótárs volt.
7. A Botty virtuális tanulási asszisztens nagyon jól betöltötte tanulási társ szerepét.
8. A virtuális tanulási asszisztens, Botty képes volt, illetve rendelkezett azokkal a készségekkel, hogy átvegye a tanulási útmutató szerepét.
9. Általánosságban elmondható, hogy Botty, a virtuális tanulási asszisztens nagyon tájékozott volt.
10. Úgy vélem, hogy Botty, a virtuális tanulási asszisztens az én érdekemben cselekedett.
11. Az volt az érzésem, hogy a virtuális tanulási asszisztens, Botty mindent megtesz, hogy segítsen nekem.
12. Az volt az érzésem, hogy a virtuális tanulási asszisztenst, Botty-t az én jóllétem érdekeli, nem pedig valaki másé.
13. Úgy gondolom, hogy Botty, a virtuális tanulási asszisztens őszinte velem.
14. A virtuális tanulási asszisztens, Botty használatával javíthatom a teljesítményemet.
15. A virtuális tanulási asszisztens, Botty használatával növelhetem a termelékenységemet.
16. A virtuális tanulási asszisztens, Botty használatával növelhetem a hatékonyságomat.
17. Hasznosnak találom a Botty virtuális tanulási asszisztens használatát.
18. A virtuális tanulási asszisztenssel, Bottyval jó móka interakcióba lépni.
19. A virtuális tanulási asszisztens, Botty érdekes tényeket közöl velem.
20. Izgalmas ötleteket cserélni a virtuális tanulási asszisztenssel, Bottyval.
21. Érdekes kommunikálni a virtuális tanulási asszisztenssel, Bottyval.
22. Izgalmas interakcióba lépni a virtuális tanulási asszisztenssel, Bottyval.
23. A virtuális tanulási asszisztens, Botty segít nekem, amikor szükségem van rá.
24. A virtuális tanulási asszisztens, Botty támogat, amikor szükségem van egy másik személy (pl. mentor vagy szakértő) szakértelmére.
25. A virtuális tanulási asszisztens, Botty akkor ad hasznos információkat, amikor szükségem van rájuk.
26. A virtuális tanulási asszisztens, Botty segít a feladatok elvégzésében.
27. A virtuális tanulási asszisztens, Botty készen áll arra, hogy szívességet tegyen nekem.
28. A virtuális tanulási asszisztens, Botty támogat, amikor nehezen tudok befejezni valamit.
29. A virtuális tanulási asszisztens, Botty megmutatja nekem, hogyan tudnék jobban elvégezni egy feladatot.
30. Amikor megosztom tudásomat a virtuális tanulási asszisztenssel, Bottyval, úgy gondolom, hogy választ kapok a válaszaimért cserébe.
31. Amikor megosztom a tudásomat Botty virtuális tanulási asszisztenssel, elvárom, hogy segítséget kapjak tőle vagy valaki mástól, aki segít nekem egy nehéz helyzetben.
32. Amikor megosztom a tudásomat Botty virtuális tanulási asszisztenssel, elvárom, hogy cserébe tudást kapjak vissza, amikor szükségem van rá.
33. Ha megosztom tudásomat a virtuális tanulási asszisztenssel, Bottyval, úgy gondolom, hogy a jövőben választ kapok a kérdéseimre.
34. Ha hozzáférhetek a Botty virtuális tanulási asszisztenshez, akkor virtuális tanulótársként kívánok hozzáférni.
35. Amikor hozzáférhetek a Botty virtuális tanulási asszisztenshez, virtuális tanulótársként használom.
36. A Botty virtuális tanulási asszisztenst virtuális tanulótársként vonom be a tervezésbe.
37. A virtuális tanulási asszisztenssel, Bottyval való interakcióval semmit sem tudtam elérni.
38. Nagyon elégedett voltam a Botty virtuális tanulási asszisztenssel való interakcióval.
39. A virtuális tanulási asszisztenssel, Bottyval való interakció zökkenőmentesen ment.
40. Nem élveztem az interakciót a virtuális tanulási asszisztenssel, Bottyval.
41. Mi (a virtuális tanulási asszisztens Botty és én) olyasmiről beszélgettünk, ami engem nem érdekelt.
42. Szeretnék még olyan interakciót, mint az előző, a virtuális tanulási asszisztenssel, Bottyval.
43. Az volt a benyomásom, hogy a virtuális tanulási asszisztens, Botty tényleg meg akart ismerni engem.
44. Az volt az érzésem, hogy Botty virtuális tanulási asszisztenssel mindenről beszélhetek.
45. A virtuális tanulási asszisztens, Botty megmutatta, hogy érti, amit mondok.
46. A virtuális tanulási asszisztens, Botty nagy érdeklődést mutatott a mondanivalóm iránt.
47. A virtuális tanulási asszisztens, Botty gyakran olyan pontokkal foglalkozott, amelyek kevéssé járultak hozzá az interakcióhoz.
48. A virtuális tanulási asszisztensre, Bottyra támaszkodhatok, hogy azt teszi, amit mond.
49. Megbízhatok abban, hogy a virtuális tanulási asszisztens, Botty bizalmasan kezeli az adataimat.
50. Feltételezem, hogy a virtuális tanulási asszisztens, Botty minden körülmények között igazat mond.
51. Botty, a virtuális tanulási asszisztens azon az elképzelésen alapul, hogy az őszinteség a legjobb hozzáállás.
52. A Botty virtuális tanulási asszisztens által a személyes fejlesztési tervről nyújtott tájékoztatás érthető volt.
53. Botty, a virtuális tanulási asszisztens bevezetése a személyes fejlesztési terv fogalmába segített abban, hogy jobban megértsem a személyes fejlesztési terv hasznosságát.
54. A személyes fejlesztési terv kitöltése a virtuális tanulási asszisztens, Botty segítségével segített abban, hogy az SZFT-t jobban kihasználjam a tanulási platformon.
55. Az a magyarázat, hogy a személyes fejlesztési terv egyfajta utazás a személyes fejlődés felé, hasznos volt.
56. A célok megfogalmazása a virtuális tanulási asszisztens, Botty segítségével könnyű volt számomra.
57. A virtuális tanulási asszisztens sikeresen elmagyarázta a SMART-elveket.
58. Könnyű volt számomra a SMART-elv szerint konkretizálni a célokat.
59. A virtuális tanulási asszisztens, Botty segítségével könnyen felállítottam a céljaim fontossági sorrendjét.
60. A virtuális tanulási asszisztens segítségével könnyű volt felfednem az erősségeimet.
61. A virtuális tanulási asszisztens segített nekem abban, hogy sikeresen elkészítsem a személyes fejlesztési tervem (SZFT) első tervezetét.
62. A virtuális tanulási asszisztens olyan tanulási javaslatokat adott, amelyek illeszkednek a személyes fejlesztési tervemhez.
63. A virtuális tanulási asszisztenssel, Bottyval való interakció motiváló volt.
64. A Botty virtuális tanulási asszisztenssel szerzett tapasztalataim jobbak voltak a vártnál.
65. Továbbra is használni kívánom a Botty virtuális tanulási asszisztenst.
66. Botty, a virtuális tanulási asszisztens nyelvi stílusa megfelel az elvárásaimnak.
67. A Botty virtuális tanulási asszisztens előnyei nagyobbak voltak, mint amire számítottam.
68. Ha lehetséges, tartózkodnék a virtuális tanulási asszisztens, Botty használatától.
69. A virtuális tanulási asszisztenssel, Bottyval való interakció arra ösztönöz, hogy gondolkodjak a jövőmről.
70. Összességében a Botty virtuális tanulási asszisztens a legtöbb várakozásomat igazolta.
71. A virtuális tanulási asszisztens Botty segítségével az volt az érzésem, hogy egy hasonlóan gondolkodó fiatalemberrel beszélgetek, aki megérti a helyzetemet.
72. Botty, a virtuális tanulási asszisztens nyelvi stílusa közvetlen volt, és megfelelt a korosztályomnak.
73. Képes voltam befolyásolni a virtuális tanulási asszisztenssel, Bottyval való interakciómat.
74. A virtuális tanulási asszisztens, Botty lehetővé tette számomra, hogy saját döntéseket hozzak.

Kirándulás – kaposvári Digitális Tudásközpont (regisztráció)

A férőhelyek beteltek! Kérlek jelezd nekem mailen, ha egy másik alkalommal eljönnétek (még az év vége előtt), próbálok időpontot kérni a szervezőtől! üdv, Vali (, 20/530-1503)