EU Fenntartható Energia Hét 2019

Az EU Fenntartható Energia Hét Európában a legnagyobb rendezvény, amit a megújuló energiaforrás és hatékony energiafelhasználás jegyében tartanak. Egy háromnapos szakpolitikai konferenciából áll, amely különböző hálózati lehetőségeket kínál. Ezek közé tartozik például az EU Fenntartható Energia Díj verseny és az Energia Napok, melyeket május és június között rendeztek meg szerte Európában.

 

EU Business Avenues in South East Asia

Az Európai Bizottság szervezésében és finanszírozásával 2016-2020 között megvalósuló ’EU Business Avenues in South East Asia’ elnevezésű programsorozat 2019-ban is több üzleti missziót szervez a dél-kelet ázsiai térségbe, alkalmanként kb. 50 db európai uniós cég részvételével. A pályázat részeként a cégek egy előzetes kiválasztási folyamaton esnek át. A kezdeményezés célja, hogy támogatást nyújtson az európai cégeknek az ázsiai piacra lépés kezdeti fázisában. A többnapos szakmai program keretében a cégek kiállításon mutatkozhatnak be önálló standdal, előre szervezett B2B tárgyalásokra kerül sor, testreszabott szakmai felkészítést kapnak az adott piac technikai-adminisztratív tudnivalóiról, valamint konzultációt folytatnak privát és állami gazdasági intézményekkel.

 

Jelentkezési határidő: 2019. március 1.

 

További információ a EU Business Avenues in South East Asia programsorozatról.

EU Green Week 2019

A környezetvédelmi törvények hatalmas hatással vannak életünkre. Javítják a víz és a levegő minőségét, védik a természetet, és ösztönzik az újrafeldolgozást és a hulladékgazdálkodást. De ahhoz, hogy valóban érzékelhető változás következzen be, ezeket az uniós jogszabályokat helyesen kell végrehajtani.

Bővebben…

Mostari Nemzetközi Gazdasági Kiállítás és Vásár 2019

A 22. Mostari nemzetközi Kiállítás és Vásár Bosznia-Hercegovina – és egyben a balkáni régió – egyik legrangosabb gazdasági eseménye. Szervezési- és programkoncepciója az országok üzleti, gazdasági bemutatását célozza meg, amely lehetőséget biztosít az intenzívebb két- és többoldalú gazdasági kapcsolatok kialakításához. A szervezők konferenciák, kerekasztal-beszélgetések, üzleti fórumok és a média nyilvánosságának biztosításával igyekeznek hozzájárulni a kiállítók kulturális, gazdasági, gasztronómiai és etnográfiai bemutatásához.

Bővebben…

ENSZ-EU közbeszerzési fórum New Yorkban

Az EU-ENSZ Közbeszerzési Szemináriumot a New York-i Európai Közbeszerzési Fórum (EUPF) non-profit szervezet 2019-ben 16. alkalommal rendezi meg április 1-jén és 2-án New Yorkban. A program célja, hogy az ENSZ beszállítóvá válni kívánó cégek információt kapjanak a pályázati kiírásokról, tárgyaljanak az ENSZ szakosított szerveinek közbeszerzési illetékeseivel, meghallgathassák beszállítói igényeiket, valamint találkozhassanak olyan vállalatokkal, amelyek már rendelkeznek ENSZ beszállítói tapasztalattal. Az eseményt megelőzően webinarok segítik a jelentkezni kívánó vállalatok felkészülését.

 

Webkonferenciák témái és időpontjai

 

Az EUPF konferencián való részvételre történő felkészülés elősegítése érdekében az EUPF három, térítés nélkül elérhető on-line webkonferenciát http://eupf.org/ szervez, melyre az érdeklődő vállalatok képviselői szabadon bekapcsolódhatnak. Ezek a következők:

 

  1. január 23. 9:00 (EST) Az ENSZ közbeszerzési piac áttekintése

 (regisztrálni január 14-től lehet az EUPF weboldalán)

  • a főbb közbeszerzési szervezetek
  • közbeszerzési eljárások
  • specifikus termékek, szolgáltatások, melyeket az ENSZ keres

 

  1. február 6. 9:00 (EST) Hogyan kössünk üzletet az ENSZ-szel: beszállítói regisztráció

(regisztrálni január 14-től lehet az EUPF weboldalán)

  • az ENSZ szervezetek által használt egységesített beszállítói adatbázisba történő regisztrációs folyamat (UNGM)
  • A regisztrációs folyamat áttekintése, a cégnév megadása és egyéb kritériumok

 

  1. február 20. 9:00 (EST) Hogyan kössünk üzletet az ENSZ-szel: a pályázás folyamata
    (regisztrálni január 14-től lehet az EUPF weboldalán)
  • Az ENSZ általi követelmények
  • A követelmények típusai: helyi/nemzetközi és RFQ/ITB/RFP
  • Hogyan találja meg az ENSZ a vállalatokat
  • Hogyan tudják a vállalatok kifejezni érdeklődésüket egy felhívás iránt
  • Pályázat kiírása és értékelése az ENSZ által

 

A konferencia részletei

 

Helyszín:                     Bohemian National Hall, 321 East, 73rd street, New York, NY

Időpont:                      2019. április 1-2.

Regisztráció:               2019. január 14-től az esemény honlapján

Honlap:                       http://eupf.org/

Részvételi díj:             975,0 USD – ’early bird’: 850,0 USD január 31-ig.

Részletes program:    a csatolt brosúrában

 

Az idei évben az alábbi iparágakból várnak résztvevő vállalatokat

 

  • IT, CyberSecurity, Smart Peacekeeping
  • Hulladékgazdálkodás és energia előállítás (Environmental Management)
  • Víztisztítás, víz- és szennyvízkezelés
  • Logisztika és szállítmányozás
  • Építés és mérnöki tevékenység

 

Az eseményen résztvevő szakosított ENSZ szervezetek listája

  • UNDP
  • UN/PD
  • UNOPS
  • UN Global Compact
  • UNICEF
  • World Bank

 

 

Az EUPF–ről és az ENSZ pályázatokról általában

 

Az EUPF http://eupf.org/ több európai ország New York-i képviselete és konzulátusa által közösen működtetett szervezet, melynek tagságát a gazdaságfejlesztésért felelős diplomaták adják. 2016-tól Czakó Judit New York-i KGA is tagja az EUPF-nek. A szervezet célja, hogy indirekt módon európai vállalatokat segítsen hozzá ENSZ közbeszerzési pályázatok elnyeréséhez, melyek éves szinten 18 milliárd dolláros üzleti lehetőséget reprezentálnak.

 

Általánosságban elmondható, hogy az ENSZ által elismert terjedelmes és sok papírmunkát igénylő elő-kvalifikációs programokat követően a sikeres pályázat általában hosszú távú (legalább 2-3 év) és stabil megrendeléseket eredményez a beszállítóvá vált cégek számára. Ezen túl később a kvalifikált ENSZ beszállítók jó eséllyel válnak további szervezetek, például NGO-k beszállítóivá is. Többször hangsúlyozták a pártatlanság, versenysemlegesség, magas és testreszabott minőségi kritériumokat, mint alapvető elvárást a pályázók felé.

2019 Smart City Summit & Expo

Tajvan egy dinamikus szereplő a nemzetközi gazdaságban, jó közlekedési és kommunikációs kapcsolatokkal, aránylag összehangolt jogi rendszerrel, stabil kormányzattal, képzett és stabil munkaerővel, tekintélyes oktatási intézményekkel és egy jól működő általános egészségbiztosítási rendszerrel.

A kétoldalú áruforgalom 2017-ben mintegy 251 milliárd forintot tett ki. A magyar export 11%-kal nőtt 2016-hoz képest, értéke elérte a 277,1 millió dollárt. A Magyarországra irányuló tajvani befektetések összértéke kb. 450 millió dollár.

Bővebben…

Nemzetközi Kontaktnapok Ungváron

2019. február 14-15. Ungváron Nemzetközi Kontaktnapok kerülnek megrendezésre. Érintett témák:

  • Élelmiszeripari termékek, technológiák, gépek;
  • Mezőgazdasági termékek, gépek és alkatrészek;
  • Magok, növényvédő szerek, műtrágyák;
  • Mezőgazdasági termékek feldolgozása, technológiák;
  • Csomagolási tehnológiák, eszközök és anyagok.

 

RÉSZVÉTELI FELTÉTELEK:

Azok a cégek, amelyek részt szeretnének venni Ungváron a Nemzetközi Kontaktnapokon a következő fax számra (38O-312) 66-94-74 cégismertetőt és az elhelyezendő reklám szöveget kérjük kiküldeni.

Egy cm² reklám szöveg ára – 0,50 Euro (grivnyában), minimális terjedelme – 5O cm².

A találkozó idejére a cég termékeinek reklámozása céljából kiállítási stand bérlésére van lehetőség. Egy stand (2 m²) bérlésének ára – 50 Euro (grivnyában).

RÉSZVÉTELI DÍJ:

– 120 Euro/fő grivnyában az UNB aktuális árfolyama szerint, amely összeg a következő szolgáltatásokat tartalmazza: szállás (egy éjszaka egy ágyas szobákban), étkeztetés, fordítói szolgáltatás, katalógus, szervezési költségek.

– 70 Euro/fő (november 15-i program) grivnyában az UNB aktuális árfolyama szerint, amely összeg a következő szolgáltatásokat tartalmazza: fordítói szolgáltatás, katalógus, ebéd, szervezési költségek.

 

A találkozó részletes programja:

 

február 14 15.00-tól A résztvevők érkezése, elhelyezkedés
19.00 Vacsora
 

 

 

 

február 15

8.00 Reggeli
9.00-10.00 Regisztráció
10.00-10.15 Ünnepi megnyitó
10.15-14.30 Üzleti megbeszélések
14.30 Ebéd, a résztvevők elutazása

 

Kontakt telefonok: ( 38O 312) 66-94-62, fax: 66-94-74

E-mail:     

 

Up Your Game – kreatív iparágak találkozója

A rendezvényen új üzleti és együttműködési lehetőségeket fedezhet fel a vezető angol és más európai animációs, AR, VR és VFX cégekkel. A tudásmegosztás és a yorkshire-i gaming ipar megismerésének lehetőségével üzletember találkozók kerülnek megrendezésre, ahol kapcsolatba kerülhet jövőbeli partnereivel is.

 

További információ az esemény hivatalos oldalán ITT olvasható.