Hogyan növelheted webáruházad bevételeit?

Az online kereskedelem térnyerésével egyre több webáruház nyílik a világon. A fotelünk kényelméből ma már szinte bármit rendelhetünk házhoz. Rengeteg eszköz áll rendelkezésre az értékesítési tevékenységünk növelésére. Természetesen a legfontosabb, hogy webáruházunkat megalapozottan, üzleti terv alapján indítsuk el.

A legtöbb embernek a bevételek fokozására a hagyományos és online marketing eszközök jutnak eszébe: SEO, Facebook és Google hirdetésektől kezdve hírlevél küldésen át közösségi média menedzsmentig. Amit viszont kevesebben tudnak az az, hogy ezekkel a módszerekkel csak a forgalmat lehet a weboldalra terelni, amiből nem egyértelmű a bevétel növekedése. A garantált profit növekedéséhez több szempontot is fontos figyelembe venni, ebben a cikkben a legfontosabb területeket mutatjuk be.

Bővebben…

Hogyan indíts most webáruházat?

Az aktuális veszélyhelyzetben a vállalkozások számára az online értékesítési lehetőség már nem csupán kényelmi opció, ha pótolni szeretnénk kieső bevételeinket. Fel kell ismerniük, hogy a “webáruház” a vírus ellen folytatott gazdasági harcban az első számú fegyverükké vált. Az új terep azonban rögös lehet és még normális gazdasági körülmények között is próbára teszi az e-kereskedelem világában nem jártas vállalkozásokat. Az alábbi cikkben összegyűjtöttük, mit kell szem előtt tartanunk, hogy elkerüljük a buktatókat. 

Bővebben…