Tanácsok a gördülékenyebb HOME OFFICE-hoz

A legtöbb vállalkozás, aki tehette átváltott már a távmunkára. Van ahol ez nem okozott gondot, de van ahol fennakadások voltak/vannak. Nekik szeretnék segíteni a gördülékenyebb átálláshoz és a hatékonyabb otthoni munkavégzéshez kapcsolódó tanácsokkal.

Az alábbi cikkek segítséget nyújtanak a vállalkozásoknak, felhívják a figyelmet arra, mire kell odafigyelni, milyen rendszereket érdemes használni:

Ebben a cikkben általánosságban ismertetik a távmunka kihívásait.

Itt az üzleti levelezéssel kapcsolatban találunk 5+1 olyan tippet, amire érdemes figyelni, ha most tanuljuk a távmunkát

Végül pedig javaslunk néhány hasznos szoftvert, ami a távmunka megszervezésében, és a munkafolyamatok automatizálásában, nyomon követésében segíthet.

Az összeállításokat kamarai tagunk, a W5 Informatikai Kft. készítette.

https://w5host.com