Ügyfélkezelés és minőségfejlesztés

A képzés célja a résztvevők számára olyan alapszintű elméleti ismeretek és gyakorlati jártasságok átadása, melyek segítségével cégeiket/szervezeteiket/intézményeiket aktívan támogatva képesek lesznek folyamataik minőségügyi szempontok szerinti értékelésére, fejlesztésére, szükség esetén a beérkező reklamációk hatékony kezelésére.

A képzés során megszerezhető legfontosabb kompetenciák:

  • A tanfolyamon résztvevő képes lesz a szervezet folyamataiban felmerülő belső hibák elemzésére, a fejlesztendő területek azonosítására és a fejlesztés végigvitelére team munkában. A megismert minőségtechnikákat és problémamegoldó módszereket készség szinten fogja tudni alkalmazni.
  • A tanfolyamon résztvevő képes lesz a szervezethez beérkező vevői reklamációk kiértékelésére, kezelésére, a partnerrel történő hatékony kommunikációra, valamint a teljes folyamat megfelelő dokumentálására.
  • A résztvevők a megszerzett kompetenciáik alapján képesek lesznek ismereteiket akár önállóan is továbbfejleszteni.

A képzés célcsoportja:

  • Ügyfélszolgálati munkatársak.
  • Vevőszolgálaton dolgozók.
  • A KKV-k azon munkatársai, akik a minőségirányításban, vevőszolgálatban, vevői kapcsolattartásban kulcsszerepet töltenek be.
  • Akik hatással vannak a fejlesztésekre, és ezen fejlesztések kidolgozásához célszerű számukra a korszerű minőségtechnikák és problémamegoldó módszerek ismerete.
  • Akik közreműködnek a vevői reklamációk kezelésében, ügyintézésében.
Reklamációkezelés
Forrás: https://pixabay.com/

Tematika:

  • Bevezetés
    • A minőség fogalma
    • A minőségbiztosítás szerepe
  • Folyamatos fejlesztés módszerei
    • Adatgyűjtés, adatfeldolgozás
    • Folyamatok leírása
    • Problémafeltárásra, elemzésre alkalmazható módszerek
    • A hibaelhárítás és a minőségjavítás folyamata
  • Reklamáció-kezelés gyakorlata
    • A reklamáció értékelése
    • Megoldás, panaszkezelés
    • Lezárás, kommunikáció

Képzés módszerei:

  • frontális
  • önálló munka
  • kiscsoportos feladatmegoldások
  • reklamáció gyakorlati feldolgozása

Képzési idő: 16 óra.

Képzés formája: csoportos képzés

Minimális létszám: 8 fő

Maximális létszám: 16 fő

Képzési díj:

  • 60.000.-Ft/fő+Áfa
  • Önkéntes kamarai tagoknak és/vagy egy vállalkozástól, legalább 3 fő regisztrálása esetén a képzési díjból 10%/fő kedvezményt biztosítunk.

A képzési díj tartalmazza a képzés összes költségét, beleértve a képzés, a tananyag és a tanúsítvány összegét.

A képzés elvégzésével megszerezhető dokumentum megnevezése: Tanúsítvány

Jelentkezési lap

Oktató:

  • Anka Tamás minőségügyi szakmérnök, auditor, a Prophyl Kft. minőségirányítási igazgatója. Több, mint 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik minőségirányítási rendszerek kiépítése, működtetése és fejlesztése, valamint a kapcsolódó ismeretek és gyakorlat oktatása terén.

Elérhetőségeink:

  • Pécsi Kereskedelmi Központ, 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.
  • H-Cs: H-Cs: 08.30-15.00-ig, P: 08.30-12.00-ig

Munkatársaink:

Felnőttképzési ügyfélszolgálat, panaszkezelés, kiegészítő tevékenységek, képzések, további információk:

A Pécs-Baranyai Kereskedelmi és Iparkamara felnőttképzési engedélyszáma: E/2020/000151, felnőttképzési nyilvántartási száma: B/2020/006151.

Kapcsolódó képzések: