A képzés célja a résztvevők számára olyan alapszintű elméleti ismeretek és gyakorlati jártasságok átadása, melyek segítségével cégeiket/szervezeteiket/intézményeiket aktívan támogatva képesek lesznek folyamataik minőségügyi szempontok szerinti értékelésére, fejlesztésére, szükség esetén a beérkező reklamációk hatékony kezelésére.
A képzés során megszerezhető legfontosabb kompetenciák:
- A tanfolyamon résztvevő képes lesz a szervezet folyamataiban felmerülő belső hibák elemzésére, a fejlesztendő területek azonosítására és a fejlesztés végigvitelére team munkában. A megismert minőségtechnikákat és problémamegoldó módszereket készség szinten fogja tudni alkalmazni.
- A tanfolyamon résztvevő képes lesz a szervezethez beérkező vevői reklamációk kiértékelésére, kezelésére, a partnerrel történő hatékony kommunikációra, valamint a teljes folyamat megfelelő dokumentálására.
- A résztvevők a megszerzett kompetenciáik alapján képesek lesznek ismereteiket akár önállóan is továbbfejleszteni.
A képzés célcsoportja:
- Ügyfélszolgálati munkatársak.
- Vevőszolgálaton dolgozók.
- A KKV-k azon munkatársai, akik a minőségirányításban, vevőszolgálatban, vevői kapcsolattartásban kulcsszerepet töltenek be.
- Akik hatással vannak a fejlesztésekre, és ezen fejlesztések kidolgozásához célszerű számukra a korszerű minőségtechnikák és problémamegoldó módszerek ismerete.
- Akik közreműködnek a vevői reklamációk kezelésében, ügyintézésében.
Tematika:
- Bevezetés
- A minőség fogalma
- A minőségbiztosítás szerepe
- Folyamatos fejlesztés módszerei
- Adatgyűjtés, adatfeldolgozás
- Folyamatok leírása
- Problémafeltárásra, elemzésre alkalmazható módszerek
- A hibaelhárítás és a minőségjavítás folyamata
- Reklamáció-kezelés gyakorlata
- A reklamáció értékelése
- Megoldás, panaszkezelés
- Lezárás, kommunikáció
Képzés módszerei:
- frontális
- önálló munka
- kiscsoportos feladatmegoldások
- reklamáció gyakorlati feldolgozása
Képzési idő: 16 óra.
Képzés formája: csoportos képzés
Minimális létszám: 8 fő
Maximális létszám: 16 fő
Képzési díj:
- 60.000.-Ft/fő+Áfa
- Önkéntes kamarai tagoknak és/vagy egy vállalkozástól, legalább 3 fő regisztrálása esetén a képzési díjból 10%/fő kedvezményt biztosítunk.
A képzési díj tartalmazza a képzés összes költségét, beleértve a képzés, a tananyag és a tanúsítvány összegét.
A képzés elvégzésével megszerezhető dokumentum megnevezése: Tanúsítvány
Oktató:
- Anka Tamás minőségügyi szakmérnök, auditor, a Prophyl Kft. minőségirányítási igazgatója. Több, mint 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik minőségirányítási rendszerek kiépítése, működtetése és fejlesztése, valamint a kapcsolódó ismeretek és gyakorlat oktatása terén.
Elérhetőségeink:
- Pécsi Kereskedelmi Központ, 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.
- H-Cs: H-Cs: 08.30-15.00-ig, P: 08.30-12.00-ig
Munkatársaink:
Felnőttképzési ügyfélszolgálat, panaszkezelés, kiegészítő tevékenységek, képzések, további információk:
A Pécs-Baranyai Kereskedelmi és Iparkamara felnőttképzési engedélyszáma: E/2020/000151, felnőttképzési nyilvántartási száma: B/2020/006151.
Kapcsolódó képzések:
- Minőségirányítás
- Minőségirányítási belső auditor képzés
- LEAN Menedzsment alapismeretek
- Mérőeszköz felügyelő képzés