Szolgáltatás marketing workshop a kamarában

Hogyan add el a szolgáltatásodat magasabb áron? – Workshop

Sok szektorban nem könnyű kitűnni a szolgáltatók sokaságából. Különösen akkor, ha mindenki az árakkal akar versenyezni, ami pedig a profit kárára megy. Hogyan tudod ennek ellenére drágábban kínálni a minőségi szolgáltatásodat? Hogyan tudod növelni a szolgáltatásod értékét a vevő szemében? A szolgáltatás marketing workshopon választ kaphatsz ezekre kérdésekre. Megtanulhatod lépésről lépésre azt is, hogyan tudod láthatóvá és szerethetővé tenni a szolgáltatásodat.

Bővebben…

Ügyfélkezelés és minőségfejlesztés

A képzés célja a résztvevők számára olyan alapszintű elméleti ismeretek és gyakorlati jártasságok átadása, melyek segítségével cégeiket/szervezeteiket/intézményeiket aktívan támogatva képesek lesznek folyamataik minőségügyi szempontok szerinti értékelésére, fejlesztésére, szükség esetén a beérkező reklamációk hatékony kezelésére.

Bővebben…

Minőségirányítási belső auditor képzés

A képzés célja kiemelten az MSZ EN ISO 9001:2015 szabvány szerinti minőségirányítási rendszert bevezetni szándékozó, vagy már működtető kis- és középvállalkozások minőségkultúrájának fejlesztése azzal, hogy közérthetően, tömören összefoglalja a minőséggel és minőségirányítással, továbbá az auditálással kapcsolatos legfontosabb tudnivalókat és gyakorlati módszereket.

Bővebben…