Ügyfél-élmény, ügyfél-bizalom: alakítsunk ki jól működő vevőszerző ügyfélszolgálatot!

KamarAAkadémia képzési rendszere a megyében és a dél-dunántúli régióban működő KKV-k versenyképességének javítása, valamint a működésük és fejlődésük támogatásához szükséges elméleti és gyakorlati tudás, ismeretek, naprakész információk biztosítása érdekében jött létre. A  Marketing építőkockák képzésére építve Czirják Tamás vállalkozófejlesztő segít abban, hogyan képezzünk érdeklődőből vásárlót, hogyan “szerezzünk” vevőt.

Bővebben…

A jövő kulcsa a folyamatos tanulás

A kamara a vállalkozásokkal és elismert szakemberekkel együttműködve dolgozik azon, hogy a munkaerőpiaci szereplők a kihívásoknak a humánerőforrás oldaláról is folyamatosan megfelelhessenek. A kamara nem csak a szakképzés és a gyakorlati oktatás támogatását és fejlesztését végzi, de felnőttképzési, továbbképzési tevékenységeinek köre is évről évre bővül.

Bővebben…

Generációs különbségek kezelése a munkahelyen

Magyarországon 2050-re a 60 éven felüliek közel kétszer annyian lesznek, mint a nyugdíjukat előteremtő, aktív korosztály. A 21. század egyik “vívmánya” a négy generációs munkahelyek, ezek összes előnyével és hátrányával. Mivel a gazdasági életben döntéshozói pozícióban az “érettek” vannak többségben, fontos, hogy megismerjék a feltörekvő korosztály(ok) igényeit, értékrendjét ahhoz, hogy minél hatékonyabb legyen a korosztályok közötti együttműködés.

Bővebben…