Kérdőív a virtuális tanulási asszisztens továbbfejlesztéséhez (Botty)
Ez a tanulmány segít összegyűjteni a virtuális tanulási asszisztenssel (Botty) kapcsolatos tapasztalatokat, nézőpontokat és véleményeket annak érdekében, hogy továbbfejleszthessük azt, hogy más felhasználók vagy fiatalok még többet profitálhassanak a virtuális tanulási asszisztensből (Botty). A virtuális tanulási asszisztens célja, hogy támogassa a fiatalokat és fiatal felnőtteket a személyes fejlesztési tervükkel való foglalkozásban. Ez jelentősen hozzájárul a fiatal felnőttek pályaorientációjához és saját szakmai jövőjük alakításának segítéséhez. Kérjük, hogy a kérdések megválaszolásakor legyen őszinte, mivel válaszai segítenek nekünk a virtuális tanulási asszisztens minőségének javításában, és abban, hogy a lehető legnagyobb mértékben kihasználhassák a más uniós országokból érkező fiatalok előnyeit.
A tanulmányt a bochumi Ruhr Egyetem (Németország) Ergonómiai Intézetének kutatócsoportjával együttműködve végezzük. A magánélet és az Ön személyes adatainak védelme rendkívül fontos számunkra. A kérdőívben gyűjtött adatok névtelenek, így nem lehet következtetéseket levonni az Ön személyére vonatkozóan. A kérdőívben gyűjtött adatokat az általános adatvédelmi rendelet (GDPR) vonatkozó jogi rendelkezéseinek megfelelően gyűjtjük és kezeljük bizalmasan.
Előre is köszönjük részvételét. Válaszaival Ön fontos hozzájárulást nyújt ahhoz, hogy a Botty virtuális tanulási asszisztens használhatóságát javítsuk a fiatal felnőttek pályaorientációjában.
Előre is köszönjük együttműködésüket és támogatásukat!
Kérjük, értékelje az alábbi állításokat az Ön személyes értékelése szerint:
Karriertervezés a mesterséges intelligencia támogatásával – bemutatkozott a Career Intelligence projekt
A “Karrier 4.0” nemzetközi projektből létrejött tanulási platformot a „Career Intelligence” projekt keretében fejleszti tovább a régóta együtt dolgozó konzorcium a Bochumi Ruhr Egyetem vezetésével. Ezúttal a mesterséges intelligencia (MI) a pályaorientációban hivatott támogatni a fiatalokat.