Hogyan növelheted webáruházad bevételeit?

Az online kereskedelem térnyerésével egyre több webáruház nyílik a világon. A fotelünk kényelméből ma már szinte bármit rendelhetünk házhoz. Rengeteg eszköz áll rendelkezésre az értékesítési tevékenységünk növelésére. Természetesen a legfontosabb, hogy webáruházunkat megalapozottan, üzleti terv alapján indítsuk el.

A legtöbb embernek a bevételek fokozására a hagyományos és online marketing eszközök jutnak eszébe: SEO, Facebook és Google hirdetésektől kezdve hírlevél küldésen át közösségi média menedzsmentig. Amit viszont kevesebben tudnak az az, hogy ezekkel a módszerekkel csak a forgalmat lehet a weboldalra terelni, amiből nem egyértelmű a bevétel növekedése. A garantált profit növekedéséhez több szempontot is fontos figyelembe venni, ebben a cikkben a legfontosabb területeket mutatjuk be.

Bővebben…

A koronavírussal kapcsolatos nemzetközi gazdasági hírek 2020.05.22.

A Pécs-Baranyai Kereskedelmi és Iparkamara folyamatosan nyújt információt mind saját mind partnerei elemzései alapján a koronavírus helyzet okozta változásokról az export, logisztika, nemzetközi vállalkozói partnerség témában. Közreadjuk a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara által 2020.05.22-én készített hírösszefoglaló elemzést, mely a vállalkozások számára nyújt naprakész információt a külkereskedelem szempontjából fontosabb országok aktuális gazdasági helyzetéről, az országokat érintő, legfontosabb intézkedésekről és az esetleges áruforgalmi korlátozásokról.

Bővebben…

Az ingyenes termékátadások, ingyenes szolgáltatásnyújtások adózási szempontú megítélése

A koronavírus-járvány miatt 2020. március 11-én a Kormány rendkívüli jogrendet, veszélyhelyzetet hirdetett az ország teljes területére. Erre tekintettel az ingyenes juttatások minősítésével összefüggően az adójogszabályokon túl alkalmazandóvá válnak a Magyarország gazdasági stabilitásáról szóló 2011. évi CXCIV.törvény (a továbbiakban: Stab. tv.) 28/A. §-ában foglalt rendelkezések is.

Bővebben…

A turizmus júniustól újra indul Magyarországon

A szakmai szervezetek nyilatkozatai, országos felmérések eredményei, a turisztikai szaksajtóban elérhető információk és a helyi kollégáktól kapott visszajelzések alapján bátran kijelenthetjük: a turizmus júniustól újra indul Magyarországon, ezen belül a belföldi forgalom lehet az, kiemelten a vidék, amely hamarabb regenerálódhat, majd Budapest és a nemzetközi utazások lassabb visszatérését prognosztizálják az iparági szereplők. A verseny viszont idén várhatóan minden eddiginél erősebb lesz. Ezért is ajánlom figyelmükbe az alábbi lehetőséget, éljenek vele!

Bővebben…