Fókuszban a kereskedelmi és vendéglátóegységek fogyasztóvédelmi ellenőrzése – webinárium
Mikor és hogyan bírságolhat a fogyasztóvédelmi hatóság? Merül fel a kérdés a hatósági ellenőrzéssel érintett vezetőkben. Fontos tudni, hogy mely esetekben jár már az első alkalommal is mindenképpen bírság és, hogy melyek azok a kritériumok, amelyeket a Fogyasztóvédelmi Felügyelőség az ellenőrzés során vizsgál. 2022-ben is kiemelt figyelmet fordítanak az árfeltüntetés és árcsökkentés szabályaira, a kellékszavatossági igények teljesítésére, a panaszok kezelésére és a címkézésre, tájékoztatásra.
A Menedzser Praxis online szakmai napján, Dr. Kiss Benedek Damarisz fogyasztóvédelmi szakjogász azokat a legjellemzőbb hibákat ismerteti, amelyek bírságolásra adnak okot. A szakmai nap nem az elvárásokra, hanem a tapasztalatokra, a hogyanra koncentrál, a tényszerű feladatokra és természetesen annak megoldására.
Miről lesz szó?
- vásárlók könyve és minőségi kifogás jegyzőkönyv
- békéltető testülettel történő együttműködéssel kapcsolatos bírság
- árfeltüntetéssel kapcsolatos bírság
- kirakati árfeltüntetés szabályai
- kellékszavatossági igényekre vonatkozó szabályok
- címkézéssel, tájékoztatással kapcsolatos bírság
- panaszokra és kifogásokra adott válaszok
- egységárak feltüntetésének módja
Jelentkezzen most és használja ki az egyedi konzultációs lehetőséget a szakértővel!
A rendezvényre a regisztráció lezárult.
A videót utólag visszanézheti ezen a linken: vendeglatas.menedzserakademia.hu