NAV és Kormányhivatal szezonnyitó tájékoztató

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal Baranya Megyei Adó- és Vámigazgatósága harmadik alkalommal tart szezonnyitó tájékoztatót a Pécs Baranyai Kereskedelmi és Iparkamarával közös szervezésben, amely most a Baranya Vármegyei Kormányhivatallal is kiegészül.

Bővebben…

Fókuszban a kereskedelmi és vendéglátóegységek fogyasztóvédelmi ellenőrzése – webinárium

Mikor és hogyan bírságolhat a fogyasztóvédelmi hatóság? Merül fel a kérdés a hatósági ellenőrzéssel érintett vezetőkben. Fontos tudni, hogy mely esetekben jár már az első alkalommal is mindenképpen bírság és, hogy melyek azok a kritériumok, amelyeket a Fogyasztóvédelmi Felügyelőség az ellenőrzés során vizsgál. 2022-ben is kiemelt figyelmet fordítanak az árfeltüntetés és árcsökkentés szabályaira, a kellékszavatossági igények teljesítésére, a panaszok kezelésére és a címkézésre, tájékoztatásra.

A Menedzser Praxis online szakmai napján, Dr. Kiss Benedek Damarisz fogyasztóvédelmi szakjogász azokat a legjellemzőbb hibákat ismerteti, amelyek bírságolásra adnak okot. A szakmai nap nem az elvárásokra, hanem a tapasztalatokra, a hogyanra koncentrál, a tényszerű feladatokra és természetesen annak megoldására.

Miről lesz szó?

  • vásárlók könyve és minőségi kifogás jegyzőkönyv
  • békéltető testülettel történő együttműködéssel kapcsolatos bírság
  • árfeltüntetéssel kapcsolatos bírság
  • kirakati árfeltüntetés szabályai
  • kellékszavatossági igényekre vonatkozó szabályok
  • címkézéssel, tájékoztatással kapcsolatos bírság
  • panaszokra és kifogásokra adott válaszok
  • egységárak feltüntetésének módja

Jelentkezzen most és használja ki az egyedi konzultációs lehetőséget a szakértővel!

A rendezvényre a regisztráció lezárult.

A videót utólag visszanézheti ezen a linken: vendeglatas.menedzserakademia.hu