KamarAAkadémia

Évtervezés workshop vállalkozóknak

Sokan tudják, hogy kellene tervezni, de kevesen teszik meg a gyakorlati lépéseket. Ez a workshop támogatást nyújt vezetőknek és vállalkozóknak, hogy a kezükben legyen egy lépésről, lépésre kidolgozott cselekvési terv. Így hamarabb érezhetik az üzleti és a személyes siker igazi ízét, hiszen magabiztosabbak lesznek és jobban átlátják a következő évüket.

Tovább olvasom »
Unalmasból ütőset! Vevőszerző marketing szöveg műhely

Hogyan lehet megszerezni a vevők figyelmét 2024-ben? Hogyan szólítsuk meg a potenciális vevőket eredményesebben, mint a konkurencia? Hogyan használjuk fel a mesterséges intelligenciát a mindennapi marketinghez? Ezekre a kérdésekre ad válaszokat és megvalósítható megoldásokat a marketing szövegírás workshop. Szilágyi Tímea marketing szövegíró bevezeti az érdeklődőket a hatékony, vevőszerző szövegek világába.

Tovább olvasom »
Szolgáltatás marketing workshop a kamarában

Hogyan add el a szolgáltatásodat magasabb áron? – Workshop Sok szektorban nem könnyű kitűnni a szolgáltatók sokaságából. Különösen akkor, ha mindenki az árakkal akar versenyezni, ami pedig a profit kárára megy. Hogyan tudod ennek ellenére drágábban kínálni a minőségi szolgáltatásodat? Hogyan tudod növelni a szolgáltatásod értékét a vevő szemében? A szolgáltatás marketing workshopon választ kaphatsz ezekre kérdésekre. Megtanulhatod lépésről lépésre azt is, hogyan tudod láthatóvá és szerethetővé tenni a szolgáltatásodat.

Tovább olvasom »
Minőségirányítás képzés

A képzés célja kiemelten a kis- és középvállalkozások minőségkultúrájának fejlesztése azzal, hogy közérthetően, tömören összefoglalja a minőséggel és minőségirányítással kapcsolatos legfontosabb tudnivalókat és gyakorlati módszereket.

Tovább olvasom »
LEAN Menedzsment alapismeretek képzés

A képzést elvégző átfogó képet kap a LEAN menedzsment területeiről, azok szerepéről a gyártási és vállalatvezetési folyamatokban. A képzésen megismerhető a LEAN alkalmazásának és bevezetésének a módszere, a LEAN bevezetési projekt megfelelő kialakítása.

Tovább olvasom »
Ügyfélkezelés és minőségfejlesztés

A képzés célja a résztvevők számára olyan alapszintű elméleti ismeretek és gyakorlati jártasságok átadása, melyek segítségével cégeiket/szervezeteiket/intézményeiket aktívan támogatva képesek lesznek folyamataik minőségügyi szempontok szerinti értékelésére, fejlesztésére, szükség esetén a beérkező reklamációk hatékony kezelésére.

Tovább olvasom »
Minőségirányítási belső auditor képzés

A képzés célja kiemelten az MSZ EN ISO 9001:2015 szabvány szerinti minőségirányítási rendszert bevezetni szándékozó, vagy már működtető kis- és középvállalkozások minőségkultúrájának fejlesztése azzal, hogy közérthetően, tömören összefoglalja a minőséggel és minőségirányítással, továbbá az auditálással kapcsolatos legfontosabb tudnivalókat és gyakorlati módszereket.

Tovább olvasom »