„A sztenderd szolgáltatások mellett valami pluszt is kell adni”
Amikor arra kérjük Liszácz Mihályt, a pécsi AutóCity Zrt. vezérigazgatóját, hogy ossza meg velünk, milyen kereskedői attitűdök, munkaszervezés, hozzáállás szükségeltetik ahhoz, hogy sikeres autókereskedőként 28 éve jelen legyenek Pécsett – illetve 14 éve Szekszárdon –, az üzletember szerényen megjegyzi, hogy „nem vagyunk minden titkok tudója”. Igaz, azt is hozzáteszi, hogy néhány fontos alapelvet mindenképpen érdemes szem előtt tartani, például az ügyfelekkel való bizalmi kapcsolat kialakítását vagy az általuk forgalmazott márkák alapos ismeretét, de a beszélgetésből az is kiderül, hogy a műszaki dolgokban ugyanúgy otthon kell lenni, mint a pénzügyekben. Hiszen ma már nem is biztos, hogy valaki megveszi, lehet, hogy inkább tartósan bérli a személygépkocsit vagy a haszonjárművet.