Ágazati vizsgaelnökök képzése 2024 ősz – jelentkezés

Ágazati alapvizsga elnökök képzése 2024 ősz- Jelentkezési lap

Jelentkező adatai

Kérjük, adja meg e-mail címét!
Adatkezelés

Pályaorientációs szolgáltatások – online jelentkezési lap 2024/2025

Tisztelt pályaorientációért felelős Pedagógus!

A Pécs-Baranyai Kereskedelmi és Iparkamara egyik kiemelt feladata a pályaorientáció. Kamaránk ingyenes pályaorientációt és továbbtanulást támogató szolgáltatásokat kínál az iskolák, a diákok, szüleik, az osztályfőnökök és az érintett munkatársak számára.

Kérem jelölje be mely szolgáltatásokat szeretné igénybe venni a 2024/2025-ös tanévben.

Pályaválasztási szolgáltatások

A fenti órákat Purger Valéria pályaorientációs tanácsadó tartja. Amennyiben több típusú foglalkozást is igénybe vesz, egymást követő tanórákon tudjuk megvalósítani.

Az órák megtartásához internet elérésre és vetítési lehetőségre van szükségünk.

Baranyai vállalkozások HR kihívásai

Baranyai vállalkozások HR kihívásai

Tisztelt Cégvezető!

A kamara humánerőforrás bizottságában dolgozó szakemberek célja, a baranyai vállalkozások támogatása, igényeik felmérése, nehézségeik összegyűjtése és azokra cégre szabott megoldások biztosítása. Mindemellett széles körű közösséget is kívánunk építeni.

Mindezek érdekében, kérjük szánjon időt az alábbi rövid kérdőív kitöltésére.

A kamara szakemberei a válaszok alapján alakítják ki a támogatási programjukat.

A kitöltők számára - igény szerint - egy alkalommal ingyenes konzultációt biztosítanak a Humánerőforrás Bizottság szakértői, a megjelölt témában.

Segítségét köszönjük!

Talál-e megfelelő munkaerőt?
Okoz-e gondot a munkatársak megtartása?
Okoz-e nehézséget a vállalkozás működésében/növekedésében a munkatársakkal kapcsolatos probléma?
Foglalkoztat-e a vállalkozás tanulót, hallgatót?
Kérjük jelölje és fogalmazza meg, hogy milyen területen volna szüksége segítségre, milyen kamarai szolgáltatásra volna igénye?

Vizsgáztatói felmérés

Vizsgáztatói felmérés

Tisztelt Vizsgáztatók!

Az elmúlt időszakban többen is jeleztétek, hogy nem kívántok tovább foglalkozni a vizsgáztatói feladatok ellátásával egyéb okok miatt.
Ennek tükrében szeretne a kamara végezni egy "felmérést", milyen okok vezetnek-e döntésig, illetve a válaszaitok alapján, mely természetesen anonim, olyan megoldást keresni, melynek eredményeképpen a vizsgadelegálási feladatokat fennakadás nélkül el tudjuk látni.

 

Nem kívánok tovább foglalkozni a vizsgáztatói feladatok ellátásával, mert probléma, hogy a helyettesítésem nem megoldható a munkahelyemen.
Nem kívánok tovább foglalkozni a vizsgáztatói feladatok ellátásával, mert probléma, hogy kevés a vizsgáztatás díja, ezért nem éri meg a több napos szabadság kivétele.
Nem kívánok tovább foglalkozni a vizsgáztatói feladatok ellátásával, mert a munkavégzés mellett egyéb tevékenységeket is folytatok, túlterhelt vagyok.

Kérdőív a duális képzésben szerzett tapasztalatokról

Kérdőív a duális képzésben szerzett tapasztalatokról

Kedves Tanuló! Kedves Képzésben Résztvevő!

A Pécs-Baranyai Kereskedelmi és Iparkamara a szakképzésről szóló 2019. évi LXXX. törvény, 100. §-a alapján látja el hatósági feladatait Baranya vármegyében a szakképzés, a felnőttképzés és a pályaorientáció területén.

Kérjük, hogy segítse munkánkat az alábbi rövid, anonim kérdőív kitöltésével, hogy első kézből kaphassunk visszajelzést a vármegyei szakképzéssel, illetve duális képzéssel kapcsolatban.

Válaszait 2024. június 28-ig várjuk!

Az adatokat a kutatásetikai szabályok betartásával használjuk fel!

2. Jelölje meg, hogy hányadik szakmáját szerezte meg:
3. Jelölje meg, hogy milyen jogviszonyban tanult:
3.a. Felnőttképzési jogviszony esetén (válasszon az alábbi lehetőségek közül):
3.1. Mi alapján döntött, hogy az adott szakmát tanulja?
4. Hogyan érezte magát a duális képzőhelyen, ahol tanult? Válasszon az alábbi lehetőségek közül:
5. Mi alapján választotta a duális képzőhelyet, ahol tanult? Válasszon az alábbi lehetőségek közül:
6. Véleménye szerint a duális képzés során megszerezte-e azokat az ismereteket, tudáselemeket (gyakorlat és elmélet), melyekkel a szakmájában meg tudja állni a helyét a munkaerőpiacon?
7. A duális képzés során:
8. A duális képzőhelyen:
9. A duális képzés során megismert-e, használt-e digitális technológiákat, esetleg mesterséges intelligenciát:
10. Projektoktatás, projektfeladat
11. Tisztában volt-e a szakmai záróvizsga követelményeivel?
12. A szakmai záróvizsgára felkészítést a duális képzőhely biztosította az Ön számára, vagy az iskola?
13. Megítélése szerint mennyire készítették fel a szakmai záróvizsga követelményeire?
14. Kíván-e továbbtanulni? Ha igen merre?
15. Hol kíván elhelyezkedni? Kérjük válasszon:

Kézműves tagozat – kérdőív

Kézműves tagozat - kérdőív

Tisztelt Cégvezető!

A Pécs-Baranyai Kereskedelmi és Iparkamara Kézműves Tagozatának elnöksége a tagozatba tartozó tagvállalkozások munkáját, fejlődését aktívan támogatni kívánja.

Az alábbiakban jelezze számunkra, hogy milyen témában, területen van szüksége segítségre, tanácsadásra?

Válaszait, visszajelzéseit köszönjük!

Üdvözlettel:

Cserkúthy László - tagozati elnök

kamarai nyári tábor – jelentkezési űrlap

Pályaorientációs tábor 2024 - Jelentkezési lap

#ajelenajövőd pályaorientációs nyári tábor – 2024

Idén is, 2 turnusban napközis jellegű tábort szervez a kamara pályaorientációs csapata együttműködve a megye gazdasági szereplőivel.

A táborban érdekes és hasznos programokon keresztül olyan élményeket szerezhet a gyermek, melyek nagy segítséget nyújthatnak a pályaválasztással, továbbtanulással kapcsolatos döntéshez.

Az interaktív programok között érinteni fogunk számtalan ágazatot (informatika, vegyipar, gépipar, vendéglátás, elektronika, egészségügy), ahol a játékos és kreatív foglalkozásokon, céglátogatásokon keresztül rendkívül széles körben ismerhetik meg a gyermekek a szakmák világát.

A táborba azokat a gyermekeket várjuk, akik most zárják az 5., 6., vagy a 7. osztályukat !

A választott dátumokra kattintva láthatóak a programok, melyeket kérem beszéljenek át a gyermekkel.

Melyik táborba szeretné a gyermekét küldeni? *

Tábori program június 24. - június 28. között

Tábori program július 1 - július 5. között

A tábor programját a gyermekemmel átbeszéltük

Jelentkezéshez szükséges adatok

A cég a Pécs-Baranyai Kereskedelmi és Iparkamara önkéntes tagja? *
Speciális étkezést igényel-e a gyermek? *
Adatkezelési tájékoztató *

Kérdőív a virtuális tanulási asszisztens továbbfejlesztéséhez (Botty)

Ez a tanulmány segít összegyűjteni a virtuális tanulási asszisztenssel (Botty) kapcsolatos tapasztalatokat, nézőpontokat és véleményeket annak érdekében, hogy továbbfejleszthessük azt, hogy más felhasználók vagy fiatalok még többet profitálhassanak a virtuális tanulási asszisztensből (Botty). A virtuális tanulási asszisztens célja, hogy támogassa a fiatalokat és fiatal felnőtteket a személyes fejlesztési tervükkel való foglalkozásban. Ez jelentősen hozzájárul a fiatal felnőttek pályaorientációjához és saját szakmai jövőjük alakításának segítéséhez. Kérjük, hogy a kérdések megválaszolásakor legyen őszinte, mivel válaszai segítenek nekünk a virtuális tanulási asszisztens minőségének javításában, és abban, hogy a lehető legnagyobb mértékben kihasználhassák a más uniós országokból érkező fiatalok előnyeit.

A tanulmányt a bochumi Ruhr Egyetem (Németország) Ergonómiai Intézetének kutatócsoportjával együttműködve végezzük. A magánélet és az Ön személyes adatainak védelme rendkívül fontos számunkra. A kérdőívben gyűjtött adatok névtelenek, így nem lehet következtetéseket levonni az Ön személyére vonatkozóan. A kérdőívben gyűjtött adatokat az általános adatvédelmi rendelet (GDPR) vonatkozó jogi rendelkezéseinek megfelelően gyűjtjük és kezeljük bizalmasan.

Előre is köszönjük részvételét. Válaszaival Ön fontos hozzájárulást nyújt ahhoz, hogy a Botty virtuális tanulási asszisztens használhatóságát javítsuk a fiatal felnőttek pályaorientációjában.

Előre is köszönjük együttműködésüket és támogatásukat!

Kérjük, értékelje az alábbi állításokat az Ön személyes értékelése szerint:

 

CI_BOTTY_értékelő_kérdőív
1. Az emberi kapcsolat érzését éreztem, amikor a virtuális tanulási asszisztenssel, Bottyval interakcióba léptem.
2. Az volt az érzésem, hogy a virtuális tanulási asszisztens, Botty személyes hangvételű.
3. Úgy éreztem, hogy Botty, a virtuális tanulási asszisztens emberi melegséget áraszt.
4. Úgy éreztem, hogy a virtuális tanulási asszisztens, Botty társaságkedvelő.
5. Az emberi érzékenység (empátia) érzését éreztem Botty virtuális tanulási asszisztenssel.
6. A virtuális tanulási asszisztens Botty kompetens virtuális tanulótárs volt.
7. A Botty virtuális tanulási asszisztens nagyon jól betöltötte tanulási társ szerepét.
8. A virtuális tanulási asszisztens, Botty képes volt, illetve rendelkezett azokkal a készségekkel, hogy átvegye a tanulási útmutató szerepét.
9. Általánosságban elmondható, hogy Botty, a virtuális tanulási asszisztens nagyon tájékozott volt.
10. Úgy vélem, hogy Botty, a virtuális tanulási asszisztens az én érdekemben cselekedett.
11. Az volt az érzésem, hogy a virtuális tanulási asszisztens, Botty mindent megtesz, hogy segítsen nekem.
12. Az volt az érzésem, hogy a virtuális tanulási asszisztenst, Botty-t az én jóllétem érdekeli, nem pedig valaki másé.
13. Úgy gondolom, hogy Botty, a virtuális tanulási asszisztens őszinte velem.
14. A virtuális tanulási asszisztens, Botty használatával javíthatom a teljesítményemet.
15. A virtuális tanulási asszisztens, Botty használatával növelhetem a termelékenységemet.
16. A virtuális tanulási asszisztens, Botty használatával növelhetem a hatékonyságomat.
17. Hasznosnak találom a Botty virtuális tanulási asszisztens használatát.
18. A virtuális tanulási asszisztenssel, Bottyval jó móka interakcióba lépni.
19. A virtuális tanulási asszisztens, Botty érdekes tényeket közöl velem.
20. Izgalmas ötleteket cserélni a virtuális tanulási asszisztenssel, Bottyval.
21. Érdekes kommunikálni a virtuális tanulási asszisztenssel, Bottyval.
22. Izgalmas interakcióba lépni a virtuális tanulási asszisztenssel, Bottyval.
23. A virtuális tanulási asszisztens, Botty segít nekem, amikor szükségem van rá.
24. A virtuális tanulási asszisztens, Botty támogat, amikor szükségem van egy másik személy (pl. mentor vagy szakértő) szakértelmére.
25. A virtuális tanulási asszisztens, Botty akkor ad hasznos információkat, amikor szükségem van rájuk.
26. A virtuális tanulási asszisztens, Botty segít a feladatok elvégzésében.
27. A virtuális tanulási asszisztens, Botty készen áll arra, hogy szívességet tegyen nekem.
28. A virtuális tanulási asszisztens, Botty támogat, amikor nehezen tudok befejezni valamit.
29. A virtuális tanulási asszisztens, Botty megmutatja nekem, hogyan tudnék jobban elvégezni egy feladatot.
30. Amikor megosztom tudásomat a virtuális tanulási asszisztenssel, Bottyval, úgy gondolom, hogy választ kapok a válaszaimért cserébe.
31. Amikor megosztom a tudásomat Botty virtuális tanulási asszisztenssel, elvárom, hogy segítséget kapjak tőle vagy valaki mástól, aki segít nekem egy nehéz helyzetben.
32. Amikor megosztom a tudásomat Botty virtuális tanulási asszisztenssel, elvárom, hogy cserébe tudást kapjak vissza, amikor szükségem van rá.
33. Ha megosztom tudásomat a virtuális tanulási asszisztenssel, Bottyval, úgy gondolom, hogy a jövőben választ kapok a kérdéseimre.
34. Ha hozzáférhetek a Botty virtuális tanulási asszisztenshez, akkor virtuális tanulótársként kívánok hozzáférni.
35. Amikor hozzáférhetek a Botty virtuális tanulási asszisztenshez, virtuális tanulótársként használom.
36. A Botty virtuális tanulási asszisztenst virtuális tanulótársként vonom be a tervezésbe.
37. A virtuális tanulási asszisztenssel, Bottyval való interakcióval semmit sem tudtam elérni.
38. Nagyon elégedett voltam a Botty virtuális tanulási asszisztenssel való interakcióval.
39. A virtuális tanulási asszisztenssel, Bottyval való interakció zökkenőmentesen ment.
40. Nem élveztem az interakciót a virtuális tanulási asszisztenssel, Bottyval.
41. Mi (a virtuális tanulási asszisztens Botty és én) olyasmiről beszélgettünk, ami engem nem érdekelt.
42. Szeretnék még olyan interakciót, mint az előző, a virtuális tanulási asszisztenssel, Bottyval.
43. Az volt a benyomásom, hogy a virtuális tanulási asszisztens, Botty tényleg meg akart ismerni engem.
44. Az volt az érzésem, hogy Botty virtuális tanulási asszisztenssel mindenről beszélhetek.
45. A virtuális tanulási asszisztens, Botty megmutatta, hogy érti, amit mondok.
46. A virtuális tanulási asszisztens, Botty nagy érdeklődést mutatott a mondanivalóm iránt.
47. A virtuális tanulási asszisztens, Botty gyakran olyan pontokkal foglalkozott, amelyek kevéssé járultak hozzá az interakcióhoz.
48. A virtuális tanulási asszisztensre, Bottyra támaszkodhatok, hogy azt teszi, amit mond.
49. Megbízhatok abban, hogy a virtuális tanulási asszisztens, Botty bizalmasan kezeli az adataimat.
50. Feltételezem, hogy a virtuális tanulási asszisztens, Botty minden körülmények között igazat mond.
51. Botty, a virtuális tanulási asszisztens azon az elképzelésen alapul, hogy az őszinteség a legjobb hozzáállás.
52. A Botty virtuális tanulási asszisztens által a személyes fejlesztési tervről nyújtott tájékoztatás érthető volt.
53. Botty, a virtuális tanulási asszisztens bevezetése a személyes fejlesztési terv fogalmába segített abban, hogy jobban megértsem a személyes fejlesztési terv hasznosságát.
54. A személyes fejlesztési terv kitöltése a virtuális tanulási asszisztens, Botty segítségével segített abban, hogy az SZFT-t jobban kihasználjam a tanulási platformon.
55. Az a magyarázat, hogy a személyes fejlesztési terv egyfajta utazás a személyes fejlődés felé, hasznos volt.
56. A célok megfogalmazása a virtuális tanulási asszisztens, Botty segítségével könnyű volt számomra.
57. A virtuális tanulási asszisztens sikeresen elmagyarázta a SMART-elveket.
58. Könnyű volt számomra a SMART-elv szerint konkretizálni a célokat.
59. A virtuális tanulási asszisztens, Botty segítségével könnyen felállítottam a céljaim fontossági sorrendjét.
60. A virtuális tanulási asszisztens segítségével könnyű volt felfednem az erősségeimet.
61. A virtuális tanulási asszisztens segített nekem abban, hogy sikeresen elkészítsem a személyes fejlesztési tervem (SZFT) első tervezetét.
62. A virtuális tanulási asszisztens olyan tanulási javaslatokat adott, amelyek illeszkednek a személyes fejlesztési tervemhez.
63. A virtuális tanulási asszisztenssel, Bottyval való interakció motiváló volt.
64. A Botty virtuális tanulási asszisztenssel szerzett tapasztalataim jobbak voltak a vártnál.
65. Továbbra is használni kívánom a Botty virtuális tanulási asszisztenst.
66. Botty, a virtuális tanulási asszisztens nyelvi stílusa megfelel az elvárásaimnak.
67. A Botty virtuális tanulási asszisztens előnyei nagyobbak voltak, mint amire számítottam.
68. Ha lehetséges, tartózkodnék a virtuális tanulási asszisztens, Botty használatától.
69. A virtuális tanulási asszisztenssel, Bottyval való interakció arra ösztönöz, hogy gondolkodjak a jövőmről.
70. Összességében a Botty virtuális tanulási asszisztens a legtöbb várakozásomat igazolta.
71. A virtuális tanulási asszisztens Botty segítségével az volt az érzésem, hogy egy hasonlóan gondolkodó fiatalemberrel beszélgetek, aki megérti a helyzetemet.
72. Botty, a virtuális tanulási asszisztens nyelvi stílusa közvetlen volt, és megfelelt a korosztályomnak.
73. Képes voltam befolyásolni a virtuális tanulási asszisztenssel, Bottyval való interakciómat.
74. A virtuális tanulási asszisztens, Botty lehetővé tette számomra, hogy saját döntéseket hozzak.