A délkelet-ázsiai IP KKV Helpdesk (South-East Asia IP SME Helpdesk) célja az európai és az egységes piaci program (SMP) keretében működő KKV-k támogatása a szellemi tulajdonjogok (IP) védelmében és érvényesítésében Délkelet-Ázsiában, díjmentes, bizalmas tanácsadással. A Délkelet-Ázsiában (SEA) üzleti tevékenységet folytatni kívánó európai vagy egységes piaci program (SMP) keretében működő kkv-knak átfogó szellemi tulajdonjogi stratégiával kell rendelkezniük. A Helpdesk ezért segítséget nyújt abban, hogy a régió 10 országában (Szingapúr, Vietnam, Thaiföld, Indonézia, Malajzia, Fülöp-szigetek, Kambodzsa, Laosz, Mianmar és Brunei) folytatott üzleti tevékenység során megalapozott döntéseket hozzanak.
Alap szolgáltatások:
- Képzések és webináriumok: olyan (helyszíni és online) képzések, amelyek a kkv-k és az érintett érdekelt felek igényeihez igazodó, releváns IP- és ágazatspecifikus témákat ölelnek fel.
- Egyéni konzultáció: A kkv-k és a vállalkozásokat támogató szervezetek 30 perces találkozót is foglalhatnak IP-üzleti tanácsadókkal, hogy személyre szabott támogatást kapjanak a célrégió IP-vel kapcsolatos kérdéseiben.
- Segélyvonal Délkelet-Ázsiában az IP-vel kapcsolatos kérdésekre: a vállalatoknak csak egy e-mailt kell küldeniük (), és a választ bizalmasan, 3 munkanapon belül megkapják.
A SEA IP SME Helpdesk honlapja hasznos információkat, többek között országspecifikus adatlapokat és IP-specifikus útmutatókat biztosít.
Az IP SME Helpdesk ezzel Európa mellett már öt régióban (Afrika, Kína, India. Latin-Amerika és Délkelet-Ázsia) nyújt segítséget az európai KKV-k számára szellemi tulajdon kérdésekben.
Szellemi tulajdonnal kapcsolatos kérdésekkel is forduljon a kamarához!