Hogyan növelheted webáruházad bevételeit?

Az online kereskedelem térnyerésével egyre több webáruház nyílik a világon. A fotelünk kényelméből ma már szinte bármit rendelhetünk házhoz. Rengeteg eszköz áll rendelkezésre az értékesítési tevékenységünk növelésére. Természetesen a legfontosabb, hogy webáruházunkat megalapozottan, üzleti terv alapján indítsuk el.

A legtöbb embernek a bevételek fokozására a hagyományos és online marketing eszközök jutnak eszébe: SEO, Facebook és Google hirdetésektől kezdve hírlevél küldésen át közösségi média menedzsmentig. Amit viszont kevesebben tudnak az az, hogy ezekkel a módszerekkel csak a forgalmat lehet a weboldalra terelni, amiből nem egyértelmű a bevétel növekedése. A garantált profit növekedéséhez több szempontot is fontos figyelembe venni, ebben a cikkben a legfontosabb területeket mutatjuk be.

Bővebben…

Az ingyenes termékátadások, ingyenes szolgáltatásnyújtások adózási szempontú megítélése

A koronavírus-járvány miatt 2020. március 11-én a Kormány rendkívüli jogrendet, veszélyhelyzetet hirdetett az ország teljes területére. Erre tekintettel az ingyenes juttatások minősítésével összefüggően az adójogszabályokon túl alkalmazandóvá válnak a Magyarország gazdasági stabilitásáról szóló 2011. évi CXCIV.törvény (a továbbiakban: Stab. tv.) 28/A. §-ában foglalt rendelkezések is.

Bővebben…

Kedvező változások május 15-től a Széchenyi Kártya Programban

A Széchenyi Kártya Program keretében kifejezetten a COVID-19 járvány miatti gazdasági nehézségek kezelésére 2020. május 15-től négy új hitelkonstrukció kerül bevezetésre. Az új, kiemelt mértékű állami támogatással elérhető konstrukciók célja, hogy a koronavírus járvány hatására kedvezőtlen helyzetbe jutott mikro, kis-, és középvállalatok kedvezményes feltételek mellett, gyorsan és könnyen elérhető forráshoz jussanak, segítve ezzel is a munkahelyek megőrzését és a normál üzletmenet visszaállítását. A Széchenyi Kártya Program új hitelkonstrukciói minden eddiginél kedvezőbb kondíciókkal, rendkívül alacsony, a teljes futamidő alatt fixkamaton lesznek elérhetőek a vállalkozások számára.

Bővebben…

A koronavírusos betegek kezelésénél is használható életmentő készüléket fejlesztett a pécsi repülőgépgyártó Magnus Aircraft

Az új koronavírus-járvány kitörése és terjedése arra sarkallta a pécsi repülőgépfejlesztő és -gyártó Magnus Aircraft Zrt. mérnökeit, hogy egy egyszerűen gyártható lélegeztetőgépet készítsenek, ami önállóan, a kórházi gázellátó infrastruktúrától függetlenül is képes bakteriális és vírusos tüdőgyulladásban szenvedő betegeket lélegeztetni. A gép célterülete az olyan fejlődő országbeli betegek segítése, ahol az egészségügyi ellátórendszer színvonala jóval alatta marad az Európában vagy Észak-Amerikában megszokottnak.

Bővebben…

Virtuális üzletember találkozók a koronavírus időszakában

Enterprise Europe NetworkNem állt le az üzletember találkozók szervezése a koronavírus időszakában sem, csak – ahogy sok minden más is – a virtuális világba költözött egy időre.

Érdekes tapasztalatot is hozott a kényszermegoldás. Korábban sokszor előfordult, hogy a cégvezetők a hosszú utazást igénylő találkozókra sales-es és marketinges kollégáikat delegálták. Most az online térbeli megbeszéléseken mind a cégvezetők, mind kollégáik, vagy akár tolmácsaik is jelen lehetnek úgy, hogy közben nem veszítenek időt az utazással. Természetesen ez a megoldás a kiállítások hangulatát nem pótolja, de az üzleti kapcsolatok kialakítását segíti. A májusi tapasztalatokról a júniusi Dél-Dunántúli Gazdaság kamarai magazinban írunk majd.

Bővebben…