Silver Economy – fejlesztési lehetőségek a Dél-Dunántúli régióban
Az Ezüst Gazdaság a 3. legnagyobb gazdaság a világon, 2025-re várhatóan 88 millió munkahelyet tart majd fent, 5,7 trillió euró költés mellett. A konferencia célja, hogy fókuszba helyezze ezt az óriási, jelenleg kiaknázatlan gazdasági területet regionális vonatkozásban, és közös gondolkodásra, az együttműködés lehetőségeinek megvitatására hívja a résztvevőket.
Young Spirit – Reflektorfényben az üzlet 4.0
A szegedi ELI-ALPS lézerközpont adott otthont 2021. október 20-án a „Young Spirit” következő állomásának. A Csongrád-Csanád Megyei KIK szervezésében megvalósult esemény folytatása volt a PBKIK által 2017-ben indított sikeres kezdeményezésnek.
Young Spirit – Reflektorfényben az üzlet 4.0. A technológiaváltás K+F konferenciája innovatív cégvezetőknek és fiatal kutatóknak. Huhh, még egy konferencia, és már megint ipar és üzlet 4.0?
GLT Delta Kft. – a generációváltás jegyében
A Dél-Dunántúli Gépipari Klaszter (menedzsment szerve: PBKIK) tagja a 1991-ben alakult, mára mintegy 100 fő munkavállalót foglalkoztató, 1,4 Mrd Ft árbevételt elérő GLT Delta Kft. több mint 1 éve kezdte meg a családi vállalkozásuk generációváltásának és szervezetfejlesztésének folyamatát, melyet professzionális módszerekkel, megfontoltan, átgondolt koncepció mentén kezdett el megvalósítani.
Ujvári János diplomadíj-pályázat
Az Ujvári János diplomadíj-pályázat célja segíteni a felsőoktatási tanulmányaik végéhez közeledő hallgatókat, hogy diplomadolgozatuk témáját megfelelő szakmai támogatás mellett szellemitulajdon-védelmi szempontból is megvizsgálják, és feltérképezzék az általuk választott téma szellemitulajdon-védelmi vonatkozásait, illetve oltalmazhatósági lehetőségeit.
Kormányzati szerepvállalás és stratégiai kommunikáció Kínában – európai KKV-k számára
A hibrid workshop célja, hogy a legjobb gyakorlatokon és esettanulmányokon keresztül útmutatást és tippeket adjon az európai KKV-knak arra vonatkozóan, hogy miként közelíthetik meg, vonhatják be és miként tárgyalhatnak a kínai kormánnyal regionális és nemzeti szinten, különböző csatornákon keresztül, beleértve a kereskedelmi kamarákat, nyilvános rendezvényeket, egyetemi oktatókat, és a kínai médiát.