Regionális pályaorientációs kerekasztal

A pécsi kamara adott otthont október 9-én annak a régiós kerekasztal megbeszélésnek, melynek célja az volt, hogy a résztvevők kialakítsák az együttműködést, összehangolják a tényleges tevékenységeket a pályaorientáció területén.

Tovább olvasom »
Marketing a közösségi médiában

Miért hatékonyabb a közösségi médiában a tartalommarketing a direkt hirdetésnél? Milyen hibákat érdemes elkerülni, és hogyan kezeljük a negatív kommenteket? Mire figyeljünk egy Facebook hirdetés létrehozásánál?

Tovább olvasom »
Az online fizetés lehetőségei

Milyen kényelmes és biztonságos fizetési lehetőségeket tudok biztosítani vevőimnek? Bankkártya, netbank átutalás, PayPal, PayPass, emelt díjas sms, stb. – mostanra a mindennapi életünk részévé vált számos online fizetési lehetőség. Elterjedtek és jelentős igény is van rájuk.

Tovább olvasom »
Turisztikai fejlesztési térségek pozicionálása – GINOP-1.3.4-17

A projekt célja olyan turisztikai fogadóterületek lehatárolása, melyek jelenleg is jelentős turisztikai teljesítménnyel rendelkeznek, vagy beruházásokkal turisztikai potenciáljuk növelhető, oly értékben, hogy azok alkalmasak hazai és nemzetközi vendégforgalom generálására, magasabb fajlagos költéssel rendelkező vendégek megszólítására, az utazóközönség tartózkodási idejének növelésére.

Tovább olvasom »