digitalizáció

Online számlázás – online tájékoztatás

A vállalkozói lét „sötét oldala” egyre inkább a folyamatos változásról és annak lekövetéséről szól. Ennek egy apró, de jelentős állomása volt a július 1-vel bevezetett online számlázási kötelezettség. Erre alkalmazhatják a vállalkozók a NAV ingyenes Online Számlázó programját, de más programok használatával is teljesíthetik a számlaadat szolgáltatási kötelezettséget.

Tovább olvasom »
Karrier 4.0 online platform teszt – Jelentkezz!

A Karrier 4.0 projekt során a bochumi egyetem által vezetett konzorcium egy digitális tanulási platformot és keretrendszert hoz létre, ahol a mentorok a korábbi projektek kapcsán, a vállalkozói ismeretek oktatása területén bevált gyakorlatok segítségével készítik fel a fiatalokat vállalkozás indításra. A kamara részt vesz a platform kialakításában és tesztelésében, valamint a tanagyag fejlesztésben. Az egynapos teszthez fiatalok jelentkezését várjuk.

Tovább olvasom »
3DP Pan EU pályázat

A pályázat célja számos ipari demonstrációs 3D nyomtatáson alapuló projekt tesztelése és validálása a különböző alkalmazási területeken, valamint a páneurópai platformon keresztül.

Tovább olvasom »
Pályázat: Future and Emerging Technologies

A Future and Emerging Technologies (FETOPEN-01-2018-2019-2020) pályázat célja létrehozni egy alapot a jövőbeli technológiákkal kapcsolatos felelősségteljes és dinamikus multidiszciplináris együttműködésekhez, valamint az őket körülvevő új európai kutatási és innovációs ökoszisztémák elindításához.

Tovább olvasom »
Hogyan növelheted webáruházad bevételeit?

Az online kereskedelem térnyerésével egyre több webáruház nyílik a világon. A fotelünk kényelméből ma már szinte bármit rendelhetünk házhoz. Rengeteg eszköz áll rendelkezésre az értékesítési tevékenységünk növelésére. Természetesen a legfontosabb, hogy webáruházunkat megalapozottan, üzleti terv alapján indítsuk el. A legtöbb embernek a bevételek fokozására a hagyományos és online marketing eszközök jutnak eszébe: SEO, Facebook és Google hirdetésektől kezdve hírlevél küldésen át közösségi média menedzsmentig. Amit viszont kevesebben tudnak az az, hogy ezekkel a módszerekkel csak a forgalmat lehet a weboldalra terelni, amiből nem egyértelmű a bevétel növekedése. A garantált profit növekedéséhez több szempontot is fontos figyelembe venni, ebben a cikkben a legfontosabb területeket mutatjuk be.

Tovább olvasom »