digitalizáció

3DP Pan EU pályázat

A pályázat célja számos ipari demonstrációs 3D nyomtatáson alapuló projekt tesztelése és validálása a különböző alkalmazási területeken, valamint a páneurópai platformon keresztül.

Tovább olvasom »
Pályázat: Future and Emerging Technologies

A Future and Emerging Technologies (FETOPEN-01-2018-2019-2020) pályázat célja létrehozni egy alapot a jövőbeli technológiákkal kapcsolatos felelősségteljes és dinamikus multidiszciplináris együttműködésekhez, valamint az őket körülvevő új európai kutatási és innovációs ökoszisztémák elindításához.

Tovább olvasom »
Hogyan növelheted webáruházad bevételeit?

Az online kereskedelem térnyerésével egyre több webáruház nyílik a világon. A fotelünk kényelméből ma már szinte bármit rendelhetünk házhoz. Rengeteg eszköz áll rendelkezésre az értékesítési tevékenységünk növelésére. Természetesen a legfontosabb, hogy webáruházunkat megalapozottan, üzleti terv alapján indítsuk el. A legtöbb embernek a bevételek fokozására a hagyományos és online marketing eszközök jutnak eszébe: SEO, Facebook és Google hirdetésektől kezdve hírlevél küldésen át közösségi média menedzsmentig. Amit viszont kevesebben tudnak az az, hogy ezekkel a módszerekkel csak a forgalmat lehet a weboldalra terelni, amiből nem egyértelmű a bevétel növekedése. A garantált profit növekedéséhez több szempontot is fontos figyelembe venni, ebben a cikkben a legfontosabb területeket mutatjuk be.

Tovább olvasom »
Online önismereti tréning az iskolákban!

A kamara, röviddel az iskolák digitális oktatásra történő átállása után a pályaválasztási kínálatát kibővítette online szolgáltatásokkal. Az egyik legnépszerűbb az osztályfőnöki óra mellett az önismereti tréningfoglalkozás.

Tovább olvasom »
Virtuális üzletember találkozók a koronavírus időszakában

Nem állt le az üzletember találkozók szervezése a koronavírus időszakában sem, csak – ahogy sok minden más is – a virtuális világba költözött egy időre. Érdekes tapasztalatot is hozott a kényszermegoldás. Korábban sokszor előfordult, hogy a cégvezetők a hosszú utazást igénylő találkozókra sales-es és marketinges kollégáikat delegálták. Most az online térbeli megbeszéléseken mind a cégvezetők, mind kollégáik, vagy akár tolmácsaik is jelen lehetnek úgy, hogy közben nem veszítenek időt az utazással. Természetesen ez a megoldás a kiállítások hangulatát nem pótolja, de az üzleti kapcsolatok kialakítását segíti. A májusi tapasztalatokról a júniusi Dél-Dunántúli Gazdaság kamarai magazinban írunk majd.

Tovább olvasom »
Hatékony üzleti lehetőség az online világban

A Szigetvári CsakPONT szervezésében ingyenes Online marketing képzés indul, melyre azokat a szigetvári, sellyei és szentlőrinci járásokhoz tartozó vállalkozókat várjuk, akik láthatóbbá szeretnék tenni termékeiket, szolgáltatásaikat lehetséges ügyfeleik számára.

Tovább olvasom »