KKV

Gépipari együttműködések a klaszterben

Habár mintegy 15-20 éve kezdődött el a hazánkban a klaszterek megjelenése, még mindig ismeretlen sokak számára a mi is az a klaszter, miért is jó egy sikeresen működő klaszterhez tartozni, például a Dél-Dunántúli Gépipari Klaszterhez (menedzsment szervezete: PBKIK).

Tovább olvasom »
Kreatív turizmus és helyi értékteremtés

A Pécs-Baranyai Kereskedelmi és Iparkamara jelenleg futó Cult-CreaTE című projektjének kiemelt célja új módszerek, stratégiai partnerségek kialakítása és együttműködési lehetőségek megteremtése a regionális kreatív és kulturális turizmus fejlesztésének támogatásához.

Tovább olvasom »
Munkaszerzés, kapacitás lekötés a gépiparban – Hogyan? Kezdjük az online tárgyalással!

Még mindig hódítanak az online üzletember találkozók, az elmúlt hónapokban tobzódtunk az online üzletkötési lehetőségekben. A gépipari szereplők részt vehettek a quatari B2B-n, az IPEC 2021-en, a Magyar-Osztrák Online Kooperációs Börzén, az International Machinery Forum 2021 -The Factory of Tomorrow üzletember találkozón, ahol számos baranyai és régiós gépipari cég is ott volt és sikeresen tárgyalt.

Tovább olvasom »
Minőségirányítás képzés

A képzés célja kiemelten a kis- és középvállalkozások minőségkultúrájának fejlesztése azzal, hogy közérthetően, tömören összefoglalja a minőséggel és minőségirányítással kapcsolatos legfontosabb tudnivalókat és gyakorlati módszereket.

Tovább olvasom »
LEAN Menedzsment alapismeretek képzés

A képzést elvégző átfogó képet kap a LEAN menedzsment területeiről, azok szerepéről a gyártási és vállalatvezetési folyamatokban. A képzésen megismerhető a LEAN alkalmazásának és bevezetésének a módszere, a LEAN bevezetési projekt megfelelő kialakítása.

Tovább olvasom »
Ügyfélkezelés és minőségfejlesztés

A képzés célja a résztvevők számára olyan alapszintű elméleti ismeretek és gyakorlati jártasságok átadása, melyek segítségével cégeiket/szervezeteiket/intézményeiket aktívan támogatva képesek lesznek folyamataik minőségügyi szempontok szerinti értékelésére, fejlesztésére, szükség esetén a beérkező reklamációk hatékony kezelésére.

Tovább olvasom »
Minőségirányítási belső auditor képzés

A képzés célja kiemelten az MSZ EN ISO 9001:2015 szabvány szerinti minőségirányítási rendszert bevezetni szándékozó, vagy már működtető kis- és középvállalkozások minőségkultúrájának fejlesztése azzal, hogy közérthetően, tömören összefoglalja a minőséggel és minőségirányítással, továbbá az auditálással kapcsolatos legfontosabb tudnivalókat és gyakorlati módszereket.

Tovább olvasom »