EENergy – 10 000 EUR támogatás KKV-knak energiahatékonysági fejlesztésekre

Az EENergy projekt 2 év alatt 9 millió eurós költségkeretből nyújt támogatást, több mint 900 KKV-nak Európa-szerte, hogy olyan tevékenységeket, beszerzéseket ill. fejlesztéseket hajtsanak végre, melyek legalább 5%-kal csökkentik az összes energiafogyasztásukat.

Bővebben…

Szeptembertől pályázható munkahelyi képzési támogatás!

GINOP Plusz-3.2.1-21 “A munkavállalók és vállalatok alkalmazkodóképességének és termelékenységének javítása a munkaerő fejlesztésén keresztül” című kiemelt projekt elsődleges célja a vállalkozások veresenyképességének növelése a munkahelyi képzések megvalósításának támogatásával.

Bővebben…

Munkavállalóim képzésére támogatást nyertem, a képzésről kép- és hangfelvételt kell készítenem. – Valóban jogszerű ez?

A GINOP 6. prioritású pályázatok nyertesei és a képzések egyes oktatói, trénerei gyakran tartják aggályosnak a felhívásban szereplő követelményt, miszerint a képzés teljes időtartama alatt kép- és hangfelvételt kell készíteni. E kérdésben állásfoglalás született, amelyet most közzé teszünk.

Bővebben…

ÜGYFÉL-ÉLMÉNY, ÜGYFÉL-BIZALOM: ALAKÍTSUNK KI JÓL MŰKÖDŐ VEVŐSZERZŐ ÜGYFÉLSZOLGÁLATOT!

A 21. század kétségtelenül az automatizálásról szól életünk szinte minden területén, és mégis, ha belegondolunk, miért járunk rendszeresen egy megszokott helyre vagy járunk ugyanahhoz a fodrászhoz, könnyen rájöhetünk, hogy döntésünket sokszor az áraknál is erősebben befolyásolják a személyes benyomások. Egy emlékezetes ügyfél élmény alapozza meg és biztosítja azt a bizalmat, amivel egy cég akár örökre magához kötheti vásárlóinak nagy részét, még akkor is, ha nem is ő a legolcsóbb az adott piacon.

Hogyan képezzünk látogatóból vásárlót, vásárlóból visszatérő vásárlót, visszatérő vásárlóból pedig akár áruházunk/szolgáltatásunk nagykövetét?
A komplex ügyfél, család- és vállalkozásbarát megvalósításokra kell törekedni. A marketing rendszerbe ideálisan beépülő ügyfélszolgálat biztosítja azt a hajtóerőt, ami a cég egészséges fejlődéséhez szükséges.

Előadó: Czirják Tamás

PROGRAM:
13:00 – 13:05 KÖSZÖNTŐ
13:05 – 13:15 PÉCSI CSALÁD- ÉS KARRIERPONT BEMUTATÁSA
13:15 – 14:45 ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
14:45 – 15:00 SZÜNET
15:00 – 16:30 ONLINE MARKETING A GYAKORLATBAN
16:30 – 16:45 SZÜNET
16:45 – 19:00 WORKSHOP

Időpont: 2019. ÁPRILIS 09.
Helyszín: Pécsi Kereskedelmi Központ ZSOLNAY-terem (7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.)

 

A rendezvény az EFOP-1.2.9-17-2017-00082 „Munka ÉS Család – A nők munkaerő-piaci helyzetének javítása és Nő-Köz- Pont létrehozása Pécsett” című projekt keretében valósul meg.