Ha eddig a gazdasági trendek nem igazolták, a tavalyi év koronavírus-járványa miatt sokak számára világossá vált: a kisebb boltoknak egyre nehezebb önálló üzletként talpon maradniuk. Növelheti a versenyképességüket, ha közös erővel, együttesen működnek, ebből az elgondolásból született meg még 2008-ban a hazai kisbolthálózat, az azóta is 100%-os magyar tulajdonban lévő, pécsi székhelyű Tom Market. A franchise rendszerben működő kisbolthálózat ma több mint 150 üzlettel 12 megyében van jelen és egyre dinamikusabban fejlődik. A koronavírus-helyzet a Tom Marketet is új lépések megtételére ösztönözte, a lakosság élelmiszerhez jutásának megkönnyítésére tavaly országos lefedettséggel létrehozták webshopjukat. Ennek fogadtatásáról is beszélgettünk Nagy Tamás ügyvezetővel, akit először arról kérdeztünk, hogy milyen elveken alapszik a Tom Market hálózat kereskedelmi stratégiája, mit tartanak elsődlegesnek a működésük során.