ICT

Probléma validáló kutatás

A Webstar Csoport InnoLab csapata izgalmas szakaszhoz érkezett. A szoftverfejlesztő cég célja, hogy bővítse termékfejlesztési palettáját. Az elmúlt időszakban különböző témákban végzett szekunder elemzések és mélyinterjúk után két problémakört választottak ki validálásra.

Tovább olvasom »
Cégek a csalók célkeresztjében

Ne dőljön be a számlaszám-cserés csalóknak, ellenőrizze az érkező küldemény feladójának email címét! Az Országos Rendőr-főkapitányság hírlevélben szeretné felhívni a vállalkozók figyelmét a a különböző gazdasági csalásokkal kapcsolatban.

Tovább olvasom »
Az IT HUB margójára

Mintegy 5 évvel ezelőtt felismertük, hogy össze kellene hozni az IT kapcsolódású cégeket, és a szélesebben értelmezett innovatív vállalkozásokat, a régiót pedig feltenni az innovációs térképre, mert ebben nem jeleskedünk, annak ellenére, hogy jelentős a tudásbázis.

Tovább olvasom »
Kiberbiztonsági verseny a V4-es országok fiataljainak

A lengyel Igazságügyi Minisztérium Kiberbiztonsági Intézete és a minisztériumhoz tartozó Institute of Justice szervezésében kerül megrendezésre a Capture The Flag „153 +1” elnevezésű verseny, melyet olyan fiataloknak szánnak, akiket érdekel a kiberbiztonság kérdésköre, és szeretnének fejlődni, versenyezni a témában.

Tovább olvasom »
Gyurós Tibor-díj 2020

Az IVSZ ismét a MENTA konferencián adja át a Gyurós Tibor-díjakat az iparág kiválóságainak. Az idei évben már 22. alkalommal adják át az elismeréseket az egykori IVSZ elnökről elnevezett díjakkal.

Tovább olvasom »
Hogyan növelheted webáruházad bevételeit?

Az online kereskedelem térnyerésével egyre több webáruház nyílik a világon. A fotelünk kényelméből ma már szinte bármit rendelhetünk házhoz. Rengeteg eszköz áll rendelkezésre az értékesítési tevékenységünk növelésére. Természetesen a legfontosabb, hogy webáruházunkat megalapozottan, üzleti terv alapján indítsuk el. A legtöbb embernek a bevételek fokozására a hagyományos és online marketing eszközök jutnak eszébe: SEO, Facebook és Google hirdetésektől kezdve hírlevél küldésen át közösségi média menedzsmentig. Amit viszont kevesebben tudnak az az, hogy ezekkel a módszerekkel csak a forgalmat lehet a weboldalra terelni, amiből nem egyértelmű a bevétel növekedése. A garantált profit növekedéséhez több szempontot is fontos figyelembe venni, ebben a cikkben a legfontosabb területeket mutatjuk be.

Tovább olvasom »