Időpontváltozás! Májusban lesz a kamarai gyakorlati oktatói képzés!
A vírushelyzet miatt kamaránk áprilisra meghirdetett képzését nem tudja megtartani, így arra új időpontban májusban kerül sor.
A vírushelyzet miatt kamaránk áprilisra meghirdetett képzését nem tudja megtartani, így arra új időpontban májusban kerül sor.
A Baranya Megyei Szakképzési Centrum három rész-szakmában indított tanfolyamához várja még érdeklődők jelentkezését.
2021. március 8-tól digitális munkarend a képzőhelyeken és a szakképző iskolákban is.
A PTE fotópályázatának célja, hogy reflektorfénybe helyezze a járványhelyzet ellenére megélt pozitív, lélekemelő, a nehézségeken átsegítő élményeket és eseményeket, és nem utolsó sorban erősíteni az összetartozás érzését is.
Új, egy képzési napokra arányosított számítási módot vezettek be 2021. január 1-től a duális szakképzés állami finanszírozásában.
Első körben a középiskolák 2021. március 16-ig a honlapjukon nyilvánosságra hozták a jelentkezők ideiglenes felvételi jegyzékét. A listán a gyermekeket az oktatási azonosítójukkal, vagy korábban megadott jeligével lehet beazonosítani, mely megtalálható a diákigazolványon is!
A Kamarai Oktatási Központ 2021. április-május hónapokban az alábbi képzéseket kínálja a Baranyában és a Dél-Dunántúli Régióban működő KKV-k számára.
A képzés célja kiemelten a kis- és középvállalkozások minőségkultúrájának fejlesztése azzal, hogy közérthetően, tömören összefoglalja a minőséggel és minőségirányítással kapcsolatos legfontosabb tudnivalókat és gyakorlati módszereket.
A képzést elvégző átfogó képet kap a LEAN menedzsment területeiről, azok szerepéről a gyártási és vállalatvezetési folyamatokban. A képzésen megismerhető a LEAN alkalmazásának és bevezetésének a módszere, a LEAN bevezetési projekt megfelelő kialakítása.
A képzés célja a résztvevők számára olyan alapszintű elméleti ismeretek és gyakorlati jártasságok átadása, melyek segítségével cégeiket/szervezeteiket/intézményeiket aktívan támogatva képesek lesznek folyamataik minőségügyi szempontok szerinti értékelésére, fejlesztésére, szükség esetén a beérkező reklamációk hatékony kezelésére.