2017. március 1

Az Ilang Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. – kamaránk önkéntes tagja – március 1-jétől az Open-source Ticket Request System (OTRS) vállalatcsoport első hivatalos magyarországi partnerévé vált.

A  távközlési eszközök értékesítésével, mobilinformatikával, elektronikus oktatással és e-learninggel foglalkozó cég 2014 óta az OTRS rendszer képviselője Magyarországon, 2017. március 1-jétől pedig az OTRS hivatalos partnerei közé tartozik.

 

A 2001-ben útjára indult OTRS szoftver a világ vezető nyílt forrású ügyfélszolgálati rendszerévé vált; olyan ingyenes és nyílt forráskódú szolgáltatásmenedzsment szoftvercsomag, amely számos platformon elérhető. A mögötte álló fejlesztői csoport minden évben újdonságokkal jelenik meg, hogy a cégek mindennapjait megkönnyítse, munkájukat, kommunikációjukat hatékonyabbá tegye. A rendszert csak egy központi számítógépen szükséges telepíteni, amit a felhasználók böngészőn keresztül olyan könnyen használhatnak, mint kedvenc közösségi weblapjukat.

Az OTRS-megoldások csapata elkészítette a szoftvercsomag magyar nyelvű verzióját is így nem okoz nyelvi nehézséget a program használata. Az Ilang Kft. teljes körű szolgáltatást nyújt; az ügyfél igényeinek, egyedi elvárásainak megfelelően személyre szabott ajánlatot készít, vállalja ingyenes bemutató megtartását, állapotfelmérést, az alapprogram telepítését, rendszer-optimalizálást, karbantartást.

 

Az OTRS rendszert olyan nagyvállalatok használják, mint az Euronics, a Sony, az Acer, a Raiffeisen Bank Zrt. számos fiókja, de megtalálható a NASA háttérrendszerei között is.
A magyarországi felhasználók, az Ilang Kft. ügyfelei közt megtalálható az Országos Mentőszolgálat, a ZV Zöld Völgy Közszolgáltató Nonprofit Kft., a KlímaComp Plusz Kft. és a Porsche Hungaria Kereskedelmi Kft. is.