A jövő ügyfélszolgálatosa Pécsen született!

Egyedi, Magyarországon páratlan innovációval rukkolt elő nemrég egy pécsi vállalkozás, az Anderson Group Hungary Kft. A baranyai megyeszékhelyen működő cég egy olyan forradalmian új, mesterséges intelligenciát alkalmazó ügyfélszolgálati rendszert fejlesztett ki, amely a telefonos és online ügyfélkiszolgálást szinte teljesen automatizálja.

 

Anna Anderson – A jövő MI alapú híváskezelője

A szakemberek szerint ez a megoldás nemcsak a szolgáltatások hatékonyságát növeli, de jelentősen csökkenti a működési költségeket is, és mindezt hazánkban elsőként teszi ilyen integrált formában.

Az „A jövő ügyfélszolgálatosa” elnevezésű projekt legnagyobb újdonsága, hogy a rendszer 0–24 órában elérhető, így bármikor képes a hívások és online üzenetek kezelésére.

Az automatizáció révén a fejlesztők szerint akár 50–70%-kal is csökkenhetnek a személyi és üzemeltetési kiadások. Mindezt úgy, hogy közben az ügyfelek színvonalas és professzionális kiszolgálásban részesülnek. A szoftver a legtöbb, korábban emberi beavatkozást igénylő folyamatot – például az időpont-egyeztetést és a szükséges információk felvételét – automatikusan végzi. A mesterséges intelligenciának köszönhetően ráadásul minimalizálja a félreértéseket és a hibalehetőségeket is.

A pécsi cégnél külön hangsúlyt fektetnek a nemzetközi ügyfelek kezelésére: a rendszer több nyelven is gond nélkül működik, így jelentősen tágul az a kör, amelyet folyamatosan, megbízhatóan lehet kiszolgálni. Az új, AI-alapú ügyfélszolgálati megoldás – amelyet a vállalat partnereinél és pilot-rendszerekben már teszteltek – kiterjed a folyamatvezérlésre is. Például képes e-maileket küldeni, rögzíteni az adatokat a cég belső rendszereibe, vagy akár automatikusan jelentéseket generálni.

A csapat bízik benne, hogy a Magyarországon egyedülálló rendszer hamarosan szélesebb körben is elterjed. „Célunk az, hogy a megrendelőink igényeihez igazodva olyan újító megoldást kínáljunk, amely nem csupán költséghatékonnyá teszi az ügyfélszolgálatot, de szakmailag is új szintre emeli azt” – emelte ki a cég ügyvezetője.

Az Anderson Group Hungary Kft. 2008 óta működik Pécsett, és jelentős tapasztalattal rendelkezik az ügyfélszolgálati és back office feladatok terén. A vállalkozás több ágazatban – többek között az egészségügy, az informatika és a pénzügy területén – végez komplex ügyfélkezelést. Ezzel a fejlesztéssel azonban azt szeretnék bebizonyítani, hogy vidéki központtal is lehet országos, sőt nemzetközi szinten is releváns újdonságot alkotni. Úgy tűnik, az új AI-rendszerük erre tökéletes példa: Pécs városából indulva ígér áttörést a korszerű és hatékony ügyfélszolgálati megoldások piacán – nem csupán regionálisan, hanem az egész országban.

www.andersongh.hu